שרית פולק, שעלתה לכותרות בעקבות הזוגיות והפרידה מהגרוש סטטיק, הייתה שבורה לא מעט זמן בעקבות הפרידה. סטטיק עצמו כבר נמצא בקשר חדש, עכשיו הגיע גם תורה של פולק? בסרטון שעלה לרשתות החברתיות אתמול, נראה כי פולק ויוצא ״האח הגדול״ אורי נגר, מבלים ביחד ורוקדים במועדון. אלא שבמהלך הריקודים, נראה כי השניים התנשקנו. חשבנו שזה כבר סופי ואפשר להכריז על עוד זוגיות חדשה בביצה, אלא שכעת נגר מכחיש הכל. 

שרית פולק (צילום: פול סגל)
שרית פולק (צילום: פול סגל)

השניים נראו כבר מבלים בעבר באופן זוגי, וההוכחות לא מפסיקות להגיע. בסרטון הריקודים של השניים הם נראים חוגגים, מרימים את הידיים באוויר ומקרבים את הראש אחד לכיוון השני. כל אחד יכול שצופה בסרטון יכול להעיד שהייתה שם נשיקה, אבל נגר העלה סטורי לאינסטגרם בו הוא מכחיש כל קשר לדבר ומסביר: ״שרוף עליכם, אבל אני ופולק לא ביחד, ובטח שלא התנשקנו. אמנם זה היה נראה אבל לא קרה. פולק היא כמו אחותי היא רשומה אצלי ׳שרית של סטטיק׳. היא כמו האחות הזאת שנותנת כאפה ובוחרת. אם אני אהיה עם שרה כמו גילוי עריות. כשאהיה בזוגיות אתם הראשונים לדעת״. עוד הוסיף בסטורי אחר: ״חדי העין ישימו לב שאני תוך כדי דיבור בכלל. שרוף עלייך שרה״.

אורי נגר, שרית פולק (צילום :צילום מסך מתוך האינסטגרם)

קצת קשה להסביר בדיוק האם הייתה שם נשיקה או שהם באמת באמצע שיחה, כי הפנים שלהם היו אחד כלפי השני. עם זאת, אנחנו מאחלים לטוב ומקווים שהשניים יוכלו למצוא חלק ב׳ שמתאים להם. כזכור, גם נגר התגרש לאחרונה מאם ילדיו ומאז מחפש את עצמו.