הזמר עידן עמדי גוייס למילואים ליחידת ההנדסה לפני שלושה חודשים עם פרוץ מלחמת ״חרבות ברזל״, וכעת דווח כי הוא נפצע קשה היום בזמן שלחם בעזה. עמדי פונה לבית החולים שיבא תל השומר שם מנסים לייצב את מצבו. 

זיו שילון אף כתב בפוסט באינסטגרם: ״איזה יום קשה וארור, עידן שלרגע לא עניין אותו הפרסום או התהילה כבר 80 יום הוא כבר נלחם ללא הפסקה. כל פצוע הוא מיוחד, עידן פשוט מחבר אותנו לדמות מאחורי הפצוע. ככה מרגישה כל משפחה ברגע הפציעה. בואו נתפלל איתם. עידן בן טובה בע״ה יחזור לאיתנו בהקדם יחד עם כל הפצועים שלנו. בואו נקרא כולנו פרק תהילים לרפואתם״.

כזכור, לאחר שעמדי גויס ונעלם מהרשתות החברתיות, רבים חששו למצבו, אך אז הוא שיחרר הודעת הרגעה וכתב: ״פותח את הווטסאפ למבול של הודעות. מעדכן את כולכם שאנחנו בסדר". כמו כן, עמדי גם ביקר בכפר עזה, ואחרי שצפה בזוועות הוא יצא עם מסקנה אחת - חייבים לחסל את חמאס וחיזבאללה. בנוסף, עמדי ויחידת ההנדסה, משגרים לא מעט טילים לבניינים שהפכו ליעדי חמאס. רגע לפני הוראת פתיחה באש, קרא עמדי בקשר הקדשה לכל הנרצחים של השבעה באוקטובר והחיילים שנפלו בקרב. עמדי כתב בשירות החובה שלו את השיר ״כאב של לוחמים״. בזמן המילואים כתב ברשתות החברתיות על חבריו למילואים שהם כולם ״אנשים יוצאי דופן, אריות״. מאחלים לרפואה שלמה. 

עידן עמדי ברשת הקשר הצה"לית בתוך עזה (באדיבות כאן 11) (צילום :באדיבות כאן 11)