הבשורות על פציעתו הקשה של הזמר עידן עמדי, הותירו את הסלבס בביצה כואבים ומודאגים. חוץ מליאור רז, גם רונה לי שמעון ששיחקה לצד עמדי ב"פאודה" כותבת על עמדי: "אתה האיש הכי אציל נפש שאני מכירה, אין עוד אנשים כמוך, אין פרטנרים כמוך, הלב הטהור והנדיב שלך פועם חזק תמיד. אהבת האדם שלך הולכת תמיד רגע לפני החיוך המבויש לך. כבר שעות אני מחזיקה חזק הפנים תפילה לחבר אהוב, לנשמה יפה ומיוחדת. מהשביעי באוקטובר אתה נלחם כמו אריה, אתה גיבור עידן, אני אוהבת אותך מחכה לראות את העיניים הטובות שלך, מחכים לך". 

ליאור רז (צילום: אור גפן)
ליאור רז (צילום: אור גפן)

גם הזמר שלמה ארצי שהופיע עם עמדי כותב: "לעידן חברי היקר, האהוב והאמיץ. מאחל לך החלמה מהירה ומחכה כבר לבוא לבקר אותך כשאתה בריא וחזק". אדוה דדון שיתפה הודעת התכתבות שעשו השניים כשהיה בעזה: "יש שמועה שאת כאן, בדרום", כתב עמדי לדדון, והיא השיבה: "היי, אינה נכונה, מאוד רוצה אבל, מקווה שבקרוב", ועמדי השיב: "כשמגיעה תגידי". לצד ההודעה כתבה אשת החדשות: "עידן יקר ואהוב, כנראה שניפגש בבית החולים לפני שניפגש בעזה, אבל מחכה שתתעורר ואספר לך איך אנחנו מנצחים בזכות גיבורים כמוך".

עמדי כידוע, גרם למדינה שלמה לעצור מלכת לאחר שנודע אתמול (שני), על פציעתו בלחימה בעזה. הזמר האהוב נפצע קשה ופונה במסוק לבית החולים שיבא תל השומר כשהוא מורדם ומונשם עם רסיסים בכל חלקי גופו, שם עבר ניתוח. כעת, נודע כי עמדי עדיין מורדם ומונשם, אולם מצבו יציב ולא נשקפת סכנה לחייו. משפחתו ורופאיו נמצאים סביב מיטתו ואנחנו נמשיך לעדכן בתקווה מלאה שיתאושש ויבריא במהרה.