הקונדיטורית וכוכבת הרשת, אור שפיץ, העלתה אתמול (שני) אתגר לרשתות החברתיות בו העמידה במבחן את האהבה של בן זוגה, עומר גלילי, כשגזרה את שערות ראשה והדביקה על בית השחי על מנת לראות את תגובתו. הכוכבת רקדה עם בן זוגה בנונשלנט עד שקלט את בית השחי והגיב בהלם כשאמר: "ירד לי ממך עכשיו, איכס".

מבחינת שפיץ, מדובר בסך הכל בסרטון הומוריסטי בו מתחה את בן זוגה ורצתה לשתף עם עוקביה, אלא שיוצאת "האח הגדול", יובל לוי, פחות התחברה להומור של שפיץ והחליטה להשיב לה מלחמה. לוי, ששיתפה לא פעם בבית "האח הגדול" שהיא לא מגלחת את שערות השחי שלה, העלתה סרטון עוקצני בו אמרה: "היי אור שפיץ, אני רק רציתי להגיד לך שהוידיאו שלך ממש חיזק אותי, באמת, ההומור שם באמת, ממש ממש אחלה וידיאו. ורק רציתי לשתף שאני ממש מסכימה איתך. אני עכשיו הורדתי את שיער השחי שלי והראיתי את השחי שלי לבחור והוא נחרד - הוא נחרד שזה חלק. הוא אמר שזה מגעיל והוא היה מבועת לחלוטין". את הסרטון, סגרה יוצאת הריאליטי כשהיא מצלמת את שערות בית השחי שלה ואומרת: "אז גידלתי שוב". לצד הסרטון, כתבה בעקיצה: "כי אין כמו לעצב את הגוף שלי בהתאם לתגובה של הגברים בחיי".

כוכבת "האח הגדול" כידוע, עזבה לפני כחודשיים את הארץ ועברה לברלין בעקבות המצב. על תחושותיה שם בזמן המלחמה כתבה: "אני שומרת על פרופיל נמוך שזה מאוד מוזר, כי אני לא רגילה להדחיק את עצמי. להרגיש חופשיה ומשוחררת, להיות מי שאני זה חלק ענק מהבריאות הנפשית שלי. השפה שלי, עברית, היא אחת התשוקות הגדולות של חיי, היא חלק מהמהות של מי שאני, וחלק בלתי נפרד מהזהות שלי. מעניין איך אצליח למצוא צבעים בעצמי שכל כך הרבה צריך להישאר על הילוך נמוך, ובמודעות גבוהה". 

יובל לוי על המעבר לגרמניה  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
יובל לוי על המעבר לגרמניה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)