רגע אחרי אירועי השבעה באוקטובר בשבת הארורה, לא מעט מאזרחי ישראל ארזו מזוודות ועזבו את הארץ מהחשש להסלמה מזירות נוספות. בין האנשים שארזו מזוודה הייתה יוצאת העונה האחרונה של "האח הגדול", יובל לוי, שנמצאת בימים אלה בברלין שבגרמניה, שחווה כידוע אנטישמיות גואה.

יובל לוי, ''האח הגדול'' (צילום: יחצ)
יובל לוי, ''האח הגדול'' (צילום: יחצ)

ללוי חשוב להדגיש כי היא עזבה לטובת פרויקטים שונים, אך חסר לה חיבוק וחברה ישראלית טובה בעיר הגרמנית. היישר מהבירה הקרה שיתפה יוצאת הריאליטי: "אני בברלין, אני אכתוב מכאן. ארגיש קצת את הלך הדברים, ואולי אמצא משהו חדש בתוכי. הלב נשאר מאחור ואני מרגישה חצויה. אבל אני צריכה רגע כי שכחתי הרבה מעצמי. 

עוד הוסיפה לוי על החשש מהאנטישמיות ההולכת וגוברת באירופה שהיא בעצמה מתמודדת איתה פתאום: "אני שומרת על פרופיל נמוך שזה מאוד מוזר, כי אני לא רגילה להדחיק את עצמי. להרגיש חופשיה ומשוחררת, להיות מי שאני זה חלק ענק מהבריאות הנפשית שלי. השפה שלי, עברית, היא אחת התשוקות הגדולות של חיי, היא חלק מהמהות של מי שאני, וחלק בלתי נפרד מהזהות שלי. מעניין איך אצליח למצוא צבעים בעצמי שכל כך הרבה צריך להישאר על הילוך נמוך, ובמודעות גבוהה". 

יובל לוי על המעבר לגרמניה  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
יובל לוי על המעבר לגרמניה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

לוי הדגישה את הכמיהה שלה לקשרים חברתיים במיוחד בתקופה הזו כשהיא רחוקה מהבית: "האם אפשר ככה באמת להשתחרר? באמת להתמסר? באמת להיות? אני מחפשת קישורים, חברויות, מפגשים, שיחות, אהבה חיבור או סתם חיוך וחיבוקים. אם אתם כאן או עוברים כאן , כתבו לי ואל תחששו, אני היצור החביב בתבל". 

יובל לוי (צילום: רפי דלויה)
יובל לוי (צילום: רפי דלויה)