אמש (שני) דווח כי הזמר עידן עמדי הלוחם במילואים מאז פרוץ הלחימה בהנדסה קרבית, נפצע במהלך הלחימה בעזה. הזמר הובהל לבית החולים שיבא בתל השומר, כשמצבו מוגדר קשה והוא הורדם והונשם. במהלך הלילה עמדי עבר ניתוח להוצאת רסיסים מגופו. כעת דווח כי מצבו מוגדר כ"בינוני" ולא נשקפת סכנה לחייו ואף כי הוא התעורר.

עידן עמדי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
עידן עמדי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

עוד דווח כי הוא סבל מרסיסים בארובות העין ובצוואר אותם הוציאו בניתוח, ועד כה לא נצפתה פגיעה חמורה יותר. הוא נמצא בהתאוששות תוך מעקב קפדני על ידי צוותי טיפול נמרץ בבית החולים. לאחר שינותק ממכשיר ההנשמה יהיה ניתן להעריך את מידת הנזקים שנותרו מהפציעה הקשה. הבשורות על פציעתו הקשה של הזמר הותירו את הסלבס בביצה כואבים ומודאגים. בין הקוראים לתפילות לבריאותו, היו יוצר "פאודה" ליאור רז, רונה לי שמעון ששיחקה לצד עמדי ב"פאודה", הזמר שלמה ארצי שהופיע עם עמדי, העיתונאית אדוה דדון, נינט טייב, זיו שילון ורבים אחרים.  

עידן עמדי בעזה (צילום: פרטי)
עידן עמדי בעזה (צילום: פרטי)

מחווה אחת משכה את תשומת ליבנו והייתה מרגשת במיוחד, והיא לא אחרת מהמעשה של דני אבדיה. שחקן הכדורסל הישראלי המצליח בעולם הביא את עמדי עד למגרש הגדול בעולם. אבדיה המשחק בוושינגטון וויזארדס, עלה היום לפנות בוקר על פרקט המגרש במשחק כדורסל של ה-NBA מול אוקלוהומה סיטי, כשהוא נועל נעליים ועליהם צירף תפילה לבריאותו של הזמר: ״לרפואת עידן בן טובה עמדי״.