סמסו מזל טוב לכוכבת "חתונה ממבט ראשון" העונה השלישית, רוני לוי, שהפכה היום לאימא לתאומים שמצטרפים לבנה הבכור, אורי. בדיוק לפני שבוע חשפה לוי שהיא בהריון שני, עם תאומים יחד עם בעלה אופיר. אלא ששבועות ספורים לפני מועד הלידה המשוער, היא התייצבה היום בחדר לידה כשהובהלה לבית החולים עם אמבולנס והביאה לעולם את שני ילדיה התאומים.

"כאב של לוחמים": הסיבה שהפציעה הקשה של עידן עמדי היממה את כולנו
אחרי סיום המלחמה: זו ההבטחה של אייל גולן לדניאל גרינברג

לוי שיתפה ברשתות את רגעי הלידה המרגשים וכתבה "אני אתחיל מהסוף -באו אלינו 2 נשמות טהורות. שבוע 34 יום חמישי - 6 ימים לפני ממשיכה בשמירה הריון שלנו על הספה בבית, ופתאום זה בא …התחושה שהייתה גם באוריקי שלי".

"כמובן שלמרות שהמזוודה מחכה ליד הדלת שום דבר לא באמת מוכן. האמבולנס לוקח אותי דוך לשיבא- הבית השני שלי במהלך כל ההריון הזה ….אחרי שהוחלט שאני בדרך לקיסרי חירום, דיון נוסף מתבצע על המצב והודות לד״ר יואלי ״אני נשלפת שניה לפני הסכין״ . משם עולה לאישפוז לתת הזדמנות לגוף שלי להחזיק עוד קצת- כדי שנגיע לשבוע 34…בדיעבד החלטה משנת גורל בפרט בהריון תאומים. כך זכיתי להחזיק את ההריון עוד טיפה ויצאנו לקיסרי אלקטיבי. אציין שמה שהכי נסך בי בטחון וחיזק אותי, זה שהרגשתי שאני בידיים הכי טובות שיש.

"החוויה שלי התחילה בקבלה של אנשי צוות חדר לידה לפני הכניסה לחדר ניתוח… מעלי ״טינקרבל״ שלנו, ד״ר נועה גונן שליוותה אותי בחודשי ההריון האחרונים שהצטרפה להרגיע ולהעניק ביטחון באנרגיה המלטפת שלה.

"תוך כדי שכל איש צוות שואל את שאלותיו אני מבחינה באיש מיוחד שנעמד לידנו, ד״ר סינוואני. אמרתי שלום ואיך שענה חזרה התחילה האווירה להפוך לקלילה וחיוך לא ירד לי מהפנים.גם במהלך הניתוח בניצוחו לא הפסיק לשיר להרים אנרגיות, קרע אותי מצחוק. מי שהכירה את ד״ר סינוואני כניראה מבינה על מה אני מדברת. תוך כדי שהאפידורל התחיל להשפיע אני רואה כוכבים יפהפיים מנצנצים מעלי (מנורת הניתוח)…לאופיר היה כתר לבבות מעל הראש שזז לי מצד לצד מדי פעם מחייך אלי.

"האיש של האפידורל דאג שיש לי מספיק מהחומר הטוב הזה. לאחות היו עיניים טובות ומדי פעם נגשה להרגיע. היתה גם שוטרת שנתנה פקודות ושמרה מהצד שאף אחד לא עובר על החוקים. לפתע נשמעה היבבה הראשונה.  נחנקתי מדמעות של אושר- ״רוני היא תופסת לי את היד״ טינקרבל שולחת אות שתי הנשיקות הראשונות של המלאכיות שלנו היו מגע חם נעים ודביק וישאר לי על הלחי והשפתיים לנצח. הבנות נלקחו ישר לפגיה ואני למנוחה.

"בעוד שאני מתעוררת לנשימה הראשונה להיותי אמא ל3 נכנס לחדר האיש והאגדה פרופ וייס. ״דמות האב״ שלי במהלך ההריון הזה- תודה לך על המקצועיות והלב הענק שלך! מבחינתי מסע ההריון שלי מסתיים במחלקת יולדות עם הביקור שלו והנשיקה על המצח- הרגשתי שהוא גאה בי על הדרך ומשחרר אל מסע חדש ומאתגר".