כוכב "האח הגדול", יענקי גולדהבר, בן למשפחה חרדית, דיבר לא פעם בבית האח עד כמה הוא מצפה ומייחל לרגע בו יוכל לעלות על מדי צה"ל ולהתגייס לצבא. עכשיו זה קורה באופן רשמי, כשהבוקר (רביעי), התייצב יענקי בבקו"ם בתל השומר, ובגיל 21 עבר שרשרת חיול, קיבל מדים, חוגר והפך לחייל של צה"ל מן השורה. ממשפחתו הוא נפרד בבית בבני ברק, ולבקו"ם הגיע מלווה בניצולי המסיבה בנובה שהגיעו לאחל לו הצלחה. 

יענקי הבוקר בבקו"ם (צילום :פרטי)

גולדהבר עושה ברגעים אלה ממש את דרכו לטירונות, כשבהמשך ישרת בראש מערך הצה"לי במחלקה מיוחדת שתעודד גיוס חרדים לצבא. ליענקי חשוב שחרדים ישרתו בצבא כמו כל אזרח כחלק משוויון בנטל ותרומה הדדית למדינה. לילה לפני הגיוס כתב: "לילה אחרון באזרחות, בעוד כמה שעות אני מתחיל להצדיע, אני מבקש ממך אבא, תשמור על כל הילדים שלך. אני יודע שאני מגשים חלום, ואני הכי גאה בעולם בהחלטה זאת. לא אשקר, אני מפחד, אני בלחץ, בחששות ובדאגה, אבל אני יודע שכל היום וכל הלילה, בלי לשים לב, ניסי ניסים עוברים עליי, אז אבא תשמור עליי, אני מבטיח להיות חייל טוב".

יענקי בבקו''ם לקראת גיוסו לצה''ל (צילום: פרטי)
יענקי בבקו''ם לקראת גיוסו לצה''ל (צילום: פרטי)

בתחילת השבוע, חגג כוכב הריאליטי את יום הולדתו ה-21 רגע לפני הגיוס יחד עם מי החברים מבית "האח הגדול", ביניהם יובל לוי, ספיר בורגיל ואברהם אקלום, לרה מטודי, לין אלפי, יאיר כמכאג'י ואחרים. האירוע עלה לכותרות לאחר ששרית פולק ויוצא נוסף של הריאליטי, אורי נגר, נתפסו צמודים במיוחד למרות שהשניים מכחישים כי מתפתח ביניהם משהו זוגי.

יענקי הבוקר בבקו''ם (צילום: פרטי)
יענקי הבוקר בבקו''ם (צילום: פרטי)