פרשן חדשות 12, עמית סגל שיתף התכתבות שלו עם הזמר והיוצר עידן עמדי, שמאז פריצת מלחמת "חרבות ברזל" לחם בעזה ונפצע קשה באסון המשאית וכעת מאושפז במצב בינוני בבית החולים שיבא תל השומר. סגל שיתף התכתבות מיוחדת שערך עם עמדי בימי הקורונה על תפקידו שגילם ב"פאודה" שנשמע כאילו הוא נכתב ממש בימים אלה.

לצד חשיפת ההודעות צירף את הכיתוב: ״הפציעה של עידן עמדי לא יוצאת לי מהראש. בעולם המערבי שבו אמנים מתחבאים מאחורי פוסטים נבובים ומהונדסים, הוא ואחרים יצאו למלחמה, וכמותם רבים רבים. העיסוק בעידן הוא לא בגלל שהוא סלב אלא בגלל שהוא הסמל הכי יפה לצבא העם ולמשרתי המילואים שעזבו הכל - וכמו שאתם רואים פה בהתרמות לפעמים גם איבדו הרבה - כדי לשרת אותנו. מעולם לא חבו רבים כל כך, לרבים כל כך. ואין לי מושג איך מתחילים להחזיר את החוב הזה (בתמונה: התכתבות מהשבוע הראשון של הקורונה. הלוואי קורונה ולא מלחמה)״.

כזכור, עמדי מאושפז בבית החולים תל השומר שיבא לאחר שהגיע במצב קשה כשהוא מורדם ומונשם. לאחר מספר נתוחים שנעשו להוצאת רסיסים מאזור ערובת העין והצוואר, הרופאים החליטו על הפסקת ההרדמה ועמדי התעורר ותקשר עם בני משפחתו. כרגע מצבו מוגדר בינוני. רבים מחבריו בתעשיית הבידור כתבו לו וביקשו להתפלל לרפואתו. בין חבריו היו רונה לי שמעון וליאור רז מ"פאודה", נינט טייב, שלמה ארצי ואחרים. 

עידן עמדי ברשת הקשר הצה"לית בתוך עזה (באדיבות כאן 11) (צילום :באדיבות כאן 11)