ביצת הבידור רעשה אתמול (שלישי) לאחר שהזמרת המצליחה נועה קירל שלחה מכתב תביעה לחברת טיקטוק ודבי תקשורת יחסי ציבור, בגין לשון הרע, בסכום יוצא דופן של 1,351,800 ש"ח. הסיבה לתביעה היא כי בחודש שעבר טיקטוק פרסמה את רשימת עשרת האמנים הישראלים המובילים כשבמקום השני מככבת קירל, ומי שעקפה אותה וזכתה בראש הטבלה היא הזמרת אנה זק

אנה זק, נועה קירל (צילום: אור גפן,ערן לוי)
אנה זק, נועה קירל (צילום: אור גפן,ערן לוי)

מקורבים לקירל מסרו ל-TMI: "התביעה לגמרי מוצדקת, לא הגיוני שאנה ניצחה בשנה שנועה מופיעה באירוויזיון. נועה הייתה אול אובר בטיקטוק, במיליון עמודים. נראה כי טיקטוק מנסים להרים את אנה על נועה, שטיקטוק יסבירו, כרגע הם נמנעים". במכתב התביעה ששיגרו עורכי דינה של קירל לטיקטוק ולדבי תקשורת, נכתב כי מדובר בתביעה שעניינה פרסום שאין בו אמת.

טיקטוק מיהרו לבקר את התנהלות הזמרת ומסרו: "צר לנו שנועה קירל בחרה ללכת בדרך זו, במיוחד הבוקר, בזמן שמדינת ישראל מתמודדת עם מציאות מלחמתית קשה ומורכבת". מנהליה של קירל שיגרו מיד תוספת לתגובת טיקטוק והגיבו בלשונם כי טיקטוק בחרה להוציא ידיעות יח"צ בזמן מלחמה. נראה כי היריבות בין הצדדים רק בחיתוליה, כי כעת שולפת קירל שפן נוסף מהכובע. 

קירל חטפה ביקורת על חוסר פרגון לאנה זק וכעת נחשף כי הזמרת תתרום את כספי הזכייה, בהנחה כי תזכה במשפט, בעבור שיקוף עוטף עזה וכעזרה למשפחות החטופים, כך דיווח לראשונה גיל משעלי. 

נועה קירל שרה "התקווה" באו"ם. ללא קרדיט (צילום :ללא קרדיט)