הזמר המצליח עידן עמדי שריגש מדינה שלמה ממשיך בתהליכי השיקום: הזמר והשחקן שנפצע באורח קשה בתקרית ברצועת עזה ביום ראשון האחרון, מחלים מהניתוח שעבר במרכז הרפואי שיבא תל השומר, ועל פי ההערכות ישוחרר לביתו בתוך ימים ספורים.

כזכור, הזמר ושחקן "פאודה" המשרת במילואים כלוחם בהנדסה קרבית, הובהל במסוק למרכז הרפואי שיבא לאחר שנפגע מפיצוץ שגרם לפציעות רסיסים בארובות העיניים וצווארו. בהגיעו לבית החולים עבר הערכה ראשונית ובדיקות הדמיה, לאחריהן הורדם והונשם לצורך הכנסתו לניתוח. 

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

עידן עמדי בעזה (צילום: פרטי)
עידן עמדי בעזה (צילום: פרטי)

לאחר שעות ארוכות בו נותח במהלך הלילה, הוא הועבר לאשפוז במחלקת הטראומה והתעורר בהדרגה עם פינוי תרופות ההרדמה שבגופו. מאז הוא עובר ניטור קפדני של הצוות הרפואי, ומצבו הכללי טוב כשהוא מתקשר עם משפחתו וחבריו הרבים שבאו לבקרו. מצבו הרפואי הוגדר בינוני, ועל פי ההערכות אם ימשיך במגמת השיפור הוא ישוחרר לביתו בקרוב.

דבר פציעתו עורר עניין והתרגשות לא רק בישראל: אתרים בינלאומיים מסקרים את התקרית, כשהם מזכירים כי עמדי כיכב בסדרה "פאודה" המשודרת ברחבי העולם. אמנים רבים גם בישראל דרשו בשלומו, בהם שלמה ארצי וליאור רז המככב לצידו בסדרה, מגישי החדשות עמית סגל ואדוה דדון והזמרת נינט טייב. 

עידן עמדי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
עידן עמדי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)