מדינה שלמה עצרה נשימתה עם בשורת פציעתו של הזמר עידן עמדי בלחימה בעזה לפני יומיים. עמדי הובהל לבית החולים במצב קשה ולצורך ניתוחו הוא הורדם והונשם. אתמול (שלישי) התבשרנו שעמדי התעורר וכי מצבו הוגדר בינוני. חבריו מהתעשייה, ביניהם ליאור רז ורונה לי שמעון ביקשו להתפלל לשלומו.

כעת מעדכן השר חילי טרופר, שנמצא בקשר קרוב עם עמדי, והגיע לבית החולים תל השומר, במסר מחזק מהזמר: "שני דברים ביקש עידן עמדי בביקור אצלו היום. ראשית, למסור תודה לכל מי שדואג ועוטף באהבה. שנית, שלא נתפרק מבפנים. ובשפה של עמדי: 'אחי, עזוב אותי, אני אהיה בסדר. מה שחשוב זה שנשאר חזקים ביחד'. איזה איש. בריאות עמדי היקר".

עמדי המשרת במילואים כלוחם בהנדסה קרבית, הובהל במסוק למרכז הרפואי שיבא לאחר שנפגע מפיצוץ שגרם לפציעות רסיסים בארובות העיניים וצווארו. בהגיעו לבית החולים עבר הערכה ראשונית ובדיקות הדמיה, לאחריהן הורדם והונשם לצורך הכנסתו לניתוח. לאחר שעות ארוכות בהן נותח במהלך הלילה, הוא הועבר לאשפוז במחלקת הטראומה והתעורר בהדרגה עם פינוי תרופות ההרדמה שבגופו. מאז הוא עובר ניטור קפדני של הצוות הרפואי, ומצבו הכללי טוב כשהוא מתקשר עם משפחתו וחבריו הרבים שבאו לבקרו. 

עידן עמדי בעזה (צילום: פרטי)
עידן עמדי בעזה (צילום: פרטי)