בגיל 47 השחקן אוהד קנולר אבא לשניים. הביצה ממשיכה להתרחב בצל המלחמה, ואחרי הלידה של נטע אלחמיסטר, רוני לוי, וההריונות של שיר אלמליח, מאי שכטר ודנה זרמון, מגיע תורו של השחקן אוהד קנולר.
 
סמסו מזל טוב לקנולר ולאשתו אריאלה גנין שבשקט טיפחו הריון וכעת הפכו להורים משותפים כשהביאו לעולם יחד בת ראשונה. לתינוקת הקטנה כבר יש שם נבחר. אז הכירו את ניקי קנולר, שנקראת על שמו של אביו של אוהד. ניקי מצטרפת לאחיה פטר בן ה-15, בנו הראשון של קנולר מנישואיו הראשונים לשחקנית נועה רבן. 

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Ohad Knoller‎‏ (@‏‎ohadknoller‎‏)‎‏

בפוסט באינסטגרם אליו צירף את התמונה של התינוקת הטרייה, כתב: "אתמול בבוקר עוד הייתי באתונה, נסעתי לשם לפני שבוע, להצטלם לסדרה צרפתית, שתצא בשנה הקרובה. 10:11- מקבל וואטסאפ מרונן 'אתה בחדר לידה במקרה? חלמתי עליך כל הלילה', אני עונה שבעיקרון יש לנו בכלל עוד שבועיים. 11:39-  בשדה התעופה, מחכה לטיסה חזרה לארץ, אריאלה מתקשרת להודיע שהצירים התחילו. 16:58- בבית, מארגן מהר את כל מה שצריך לקחת איתנו לבית החולים, הרוב היה מוכן מראש, אבל כאמור חשבנו שיש לנו עוד שבועיים".

"19:25- מגיעים למיון יולדות. 22:36- בעזרת צוות המיילדות המסור של ליס, הדולה המופלאה אביגיל ובעיקר בזכות אריאלה הגיבורה, נולדת בלידה טבעית, במשקל 2.710 יפה וקטנה, ניקי קנולר, אפרוחית זהובת שיער, אחות לפטר. ניקי קנולר, זה השם שאבא שלי נולד איתו, במרץ 1942, בגיהינום עלי אדמות, ממנו מעטים חזרו בחיים,  וביניהם אבי ואמו פרידה, סבתא שלי. כשעלה לארץ בגיל 8, נתנו לאבא שם עברי, ניסן, השם הישן נשכח, ורק סבתא עדיין המשיכה להשתמש בו, כשדיברה עם בנה. אבא עוד בחיים, ומאחל לו עוד שנים רבות, והוא הראשון לו סיפרנו, כבר לפני כמה שבועות, שלבתנו אנחנו רוצים לקרוא על שמו. ניקי היא גם ניקה (NIKE) אלת הניצחון היוונית, והיא באמת הניצחון הקטן שלנו, על כל הרע בחוץ, הדהוד איום של הרוע שעטף את לידת אבי. 23:40 - שולח לרונן הודעה: תחליף מקצוע לנביא".

אוהד קנולר (צילום: רפי דלויה)
אוהד קנולר (צילום: רפי דלויה)