מגישת חדשות "כאן 11", איילה חסון, שנמצאת על המוקד בחודשים האחרונים בגלל טעויות בשידור, עשתה זאת שוב כשבחרה לסקר בזלזול את המינוי של השופט בדימוס אהרון ברק על ידי ראש הממשלה בנימין נתניהו, כשופט לבית המשפט הבינלאומי בהאג, ואמרה שהיא מקווה שהוא יעשה בהאג מה שנכון לישראל ולא מה שנכון לקריירה שלו. פאולה רוזנברג שמעה את הדברים וזעמה על חסון שהתייחסה בזלזול לשופט המכובד שנרתם לעלות לדגל, עד כדי כך שהיא החליטה להתנצל בשמה של חסון בפני ברק ולפתוח איתה חזית.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

פאולה רוזנברג (צילום: צילום מסך קשת 12)
פאולה רוזנברג (צילום: צילום מסך קשת 12)

"איש בן 87, פרופסור למשפטים בעל שם בינלאומי שלא צריך שום-דבר 'כדי לקדם את הקריירה', גברת איילה חסון", כתבה רוזנברג והמשיכה: "שורד שואה, איש בן 87 שידענותו המשפטית המקצועית נלמדת בכל פקולטה למשפטים בעולם. איש בן 87 שאינו זקוק כלל למלכודת המורכבת שטומנת ההתדיינות על תפקודה של מדינת-ישראל במלחמה בפורום של בית-הדין הבינלאומי בהאג. כדי לשמור על תהילת העולם שכבר זכה בה, היה עליו לוותר על התפקיד המסובך הזה, גברת איילה חסון. הקריירה שלו רק היתה מרוויחה ממניעת הסיכון הזה. ובכל זאת, נרתם למשימה וטס, בלי גינונים מיותרים, היה יכול לבקש הטסה מיוחדת, איש בן 87 שנאמנותו למדינת ישראל אינה מקושטת בלאומנות או בהתלהמות אלימה או בהסתה לפילוג".

פאולה רוזנברג על השופט בדימוס אהרון ברק (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
פאולה רוזנברג על השופט בדימוס אהרון ברק (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

רוזנברג לא עצרה כאן והמשיכה: "איש בן 87 שנוסע להגן עלינו, כדי שהחיילים שלנו יוכלו להמשיך לטוס לטיול בת-מצווה עם המשפחה ללונדון, או לסופשבוע רומנטי בפריז, בלי להיכלא ולהישפט. לקח על עצמו תפקיד כפוי-טובה ולא מתגמל משום צד. כמו הטייסים, כמו אחים לנשק, כמו היועצת המשפטית, כמו הרמטכ״ל, כמו השב״כ, כמו שופטי העליון. מצילים גם את אלו שיורקים להם בפרצוף".

איילה חסון (צילום: יונתן זינדל פלאש 90)
איילה חסון (צילום: יונתן זינדל פלאש 90)

את דבריה, סיימה רוזנברג כך: "אשרי שיש בינינו אנשים כמו כל אלו, שדבקים בעשייה מהותית ולא נשברים מכמויות הרפש השקרי שמנסים לזרוק עליהם. תודה מר אהרון ברק. תודה בשם כולנו, גם בשם כפויי-הטובה. וסליחה בשם אלו שלעולם לא יתנצלו. סליחה על הפגיעה בכבודך, על השקרים שהפיצו עליך, על מכונת התרעלה שניסתה לפגוע בשמך הטוב". 

אהרון ברק (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
אהרון ברק (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)