השבוע התבשרנו לגלות כי אחרי מאבק משפטי מתוקשר, הדוגמנית ג'ני צ'רוואני ואיש העסקים רוני מאנה התגרשו סופית בבית הדין הרבני בתל אביב. החתימה על הסכם הגירושים מגיעה לאחר ארבע שנים ארוכות בהם הזוג היה פרוד ולא הצליח להגיע לפשרה. כזכור, השניים היו בזוגיות ממושכת שארכה כ-14 שנים, מתוכם 9 שנים היו נשואים. הקשר של צ׳רוואני ומאנה הסתיים בשנת 2020, כשיש להם שני ילדים משותפים. כעת, לאחר 4 שנים המאבק הסתיים והגרושה הטרייה, צ׳רוואני משתפת את עוקביה באינסטגרם על הניצחון הקטן שלה.

ג'ני צ'רוואני ורוני מאנה בדרכם לרבנות (צילום: עזרא לוי,פול סגל)
ג'ני צ'רוואני ורוני מאנה בדרכם לרבנות (צילום: עזרא לוי,פול סגל)

בפוסט היא כותבת: ״בשנים האחרונות עמדתי במאבק משפטי ואישי. זה היה קשה, אך כעת אני רואה את עצמי כניצחון. ניצחון של עמידות, זקיפות וגאווה -בעיקר גאווה נשית! חיכיתי 4 שנים לקבלת גט שנבנה על פי החוקים. המאבק הזה היה כמו רכיב בדרך הארוכה שלי. שנים של קרבות משפטיים, התנגדויות, וציפייה לגט שבסופם הגעתי אליו בשנת 2024. זו לא הייתה רק חוויה משפטית אלא מסע רוחש של עצמאות, עקביות והתמודדות עם דברים שמעולם לא חשבתי שאעבור אותם. התגברתי, למדתי, גדלתי. היום, בתקופה מאוד לא פשוטה במדינה שלנו זה הביא אור קטן , בתקווה שיהפוך לאור גדול״.

הדוגמנית גם הוסיפה מילות תודה לעורכת הדין שלה: ״תודה ענקית ליהודית מייזלס, עורכת הדין האגדית ולצוות עורכות הדין שלה שברגישות וחוכמה, עוצמה נשית, אינטליגנטית ואיכותית ביותר״. ועוד הוסיפה תודות לשאר עורכי הדין: ״תודה לעורך דין יריב שגיב - שהוא חבר אמיתי ואוזן קשבת, תודה לעורכת דין אוריין אשכולי -עורכת דין שלי לענייני דיבה. וכמובן, מי אם לא המשפחה שלי, החברים שלי, החברות שלי, ויותר מכולם - בן הזוג שלי שעבר איתי את התקופה הקשה של חיי ולא ויתר״.

ג'ני צ'רוואני (צילום: אור גפן)
ג'ני צ'רוואני (צילום: אור גפן)