סאבלימינאל חשף הבוקר (ראשון) שהוא הזמר המפורסם שכיכב בכותרות בעילום שם בסוף השבוע האחרון, בדיווחים על תקרית אלימה בבית ספר מול המורה ומנהלת בית הספר של בנו. סאבלימינל דיווח שהוא האבא המדובר בכותרות, הוא הכחיש את הטענות המיוחסות לו בנוגע לאלימות והסביר כי מי שחווה בריונות זה בנו על ידי המורה בבית הספר. 

בין היתר כתב: "צר לי לאכזב: לא קפצתי מעל הגדר ולא פרצתי לבית הספר אם אתם לא מאמינים לי, יש את מצלמות האבטחה מעל השער הראשי. נכנסתי לבית הספר בו לומד בני כאחד האדם באישור המאבטח החביב. זה קרה 10 דק אחרי עוד השפלה שספג בני מהמחנך שלו, השפלה אחת יותר מדי, במסכת ההתעללות האינסופית שעובר בננו מאז פתיחת שנת הלימודים על ידי המחנך שלו. אחסוך מכם את מפרט ההתעמרות בבני, כל זה יתברר בפורומים המתאימים".

סאבלימינל (צילום: אביב חופי)
סאבלימינל (צילום: אביב חופי)


שמו של הזמר לא הותר לפרסום כדי לשמור על בטחונו וכבודו של בנו, אבל כעת כשהחליט הזמר לחשוף את זהותו ולתת את גרסתו הוא זוכה לתמיכה רבה. בין התומכים בלט כוכב "האח הגדול" נתנאל רודנציקי שצפוי להפוך בעצמו בקרוב לאבא טרי מזוגתו יאנה ארונוב, גדל כזכור בבית אומנה ובגיל שנתיים אומץ על ידי משפחה חדשה וזכה בהורים. רודניצקי שיתף הבוקר ברשתות החברתיות תמונה של סאבלימינל ובנו המתוק וכתב: ״אתה אבא שכל ילד היה רוצה כזה״.

נתנאל רודניצקי ויאנה ארונוב בחתונתם של טיטי איינאו וצחי פרנקל  (צילום: ניר פקין)
נתנאל רודניצקי ויאנה ארונוב בחתונתם של טיטי איינאו וצחי פרנקל (צילום: ניר פקין)