לרגל  ציון 100 ימים של החטופים בשבי חמאס שעוברים גיהנום עלי אדמות, ביניהם החטופות שעל פי הדיווחים עוברות התעללות מינית ואונס, דנה רון מעלה לאינסטגרם מחווה יוצאת דופן שכוללת עירום. רון שיתפה תיעוד חדש וחושפני במיוחד שלה עם תחתוני חוטיני בלבד על גופה, כשהיא מטשטשת את אזור החזה שלה או מסיתרה אותו בידיו. לאחר שקיבלה איומיים על חייה, רון לוקחת תפנית אחרת. 

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

דנה רון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דנה רון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

רון נצפית בתנוחות שונות כשהיא מגוננת על גופה העירום, במה שנראה כמו תיעוד של נסיעה מהירה במטרו, שאמור לדמות את תחושת מנהרות חמאס. לצד התיעוד הנוקב שמגואל בצבעי הדם כתבה: ״100 ימים של התעללות מינית קשה. 100 ימים של התעללות פיזית סדיסטית. 100 ימים של טרור ופחד. 100 ימים של חושך שכל יום הוא נצח״.

View this post on Instagram

A post shared by Dana Ron (@danaron7)

עוד היא הוסיפה בתיאור הסרטון: ״136 חטופים נמצאים בעומק עשרות מטרים מתחת לאדמה, בתוך קבר מבטון בלי אוויר, בלי אור, בלי תרופות, בלי אוכל, בלי יקיריהם בשבי חמאס ודאעש בעזה. ב-7.10.23 חמאס והג’יהאד האסלאמי יצאו לטבח והרג המוני, אונס ברוטאלי, רצח סדיסטי וחטיפות של אזרחים חפים מפשע מביתם, מפסטיבל מוסיקה ומאז מבצעים כבר 100 ימים פשעים נגד האנושות ורצח עם. זה בלתי נתפס ובלתי נסבל״. רק לא לגמרי הבנו מה סרטון העירום קשור למילים שהן ללא ספק נכונות.

דנה רון (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
דנה רון (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)