הראפר סאבלימינל נחקר באזהרה במשטרה היום (ראשון) בעקבות התקרית בכיתה של בנו. כזכור, על פי הדיווחים מיום שישי האחרון, הזמר הגיע לכיתה שבה לומד בנו, ובעקבות עימות הוזעקה המשטרה.

כוכב "האח הגדול" יוצא להגנת סאבלימינל בפרשת האלימות בבית ספר
קובי פרץ מספק עוד חומר נגדנו להאג: ״קורא להשמיד את האג ואת עזה״

במקביל, הראפר הגיש תלונה במשטרה נגד המורה בחשד להתעללות בבנו הקטין ונגד מנהלת בית הספר בחשד להפרת חובת דיווח. "מדובר בעוד מקרה שבו הכתובת על הקיר ובמקום להקצות משאבים לטיפול בתופעת החרם, האלימות וההשפלה, המערכת בוחרת לגונן על מורה מחנך המתעלל ומתנכל לקטין ואף מפנה אצבע מאשימה כלפי הקורבן עצמו. תיאטרון האבסורד של ממש", נטען בתביעה.

לפי הפרטים שהועברו להורים, אותו זמר - אב לבן שלומד באותו בית ספר יסודי - "נכנס ללא אישור לבית הספר, הוציא תלמידים מכיתתם, ונהג באלימות מילולית קשה כלפי המורה. האירוע הסתיים ללא נפגעים בגוף, ולאחר שהוזמנה משטרה". הם ציינו כי הוא עזב לפני הגעת המשטרה, עם זאת במשטרה עדכנו כי נפתחה חקירה בעקבות תלונה שהוגשה.

בין תומכיו של סאבלימינל בתקרית המדוברת בלט כוכב "האח הגדול" נתנאל רודנציקי שצפוי להפוך בעצמו בקרוב לאבא טרי מזוגתו יאנה ארונוב, גדל כזכור בבית אומנה ובגיל שנתיים אומץ על ידי משפחה חדשה וזכה בהורים. רודניצקי שיתף הבוקר ברשתות החברתיות תמונה של סאבלימינל ובנו המתוק וכתב: ״אתה אבא שכל ילד היה רוצה כזה״.