המגישה דנה רון העלתה אתמול (ראשון) מחווה אומנותית לרגל ציון 100 ימים למלחמה, כשצילמה את עצמה על רקע של מנהרה, כשהיא בעירום, מגוננת על גופה בתנוחות שונות, כמחווה לחטופות בשבי חמאס שעוברות אונס והתעללות. אלא שרבים מהעוקבים מיהרו לבקר את רון על שבחרה להצטלם בעירום על מנת להעביר את המסר.

"רוצים תשומי, מתפשטים ומעלים לרשת" או "אפשר גם להעביר מסר בלי עירום, בושי והכלמי" או "היא רק רוצה להתפשט. מחפשת תירוצים, עלק העלאת המודעות". כעת דנה רון מגיבה לכל המבקרים בתגובה ל-TMI: "לכל מי שמפריע עירום, לי יותר מפריע שהישראליות בשבי עירומות, מבוזות ועוברות בכל רגע טרור מיני ברוטאלי וסדיסטי".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Dana Ron‎‏ (@‏‎danaron7‎‏)‎‏

עוד הוסיפה רון ואמרה ל-TMI: "המטרה בעירום במנהרה הוא לזעזע וליצור מידית קונטקסט והמחשה, שברקע המכתב שכתבה אגם לחברותיה לשבי לציון 100 ימים ארורים שם בגיהינום. אגם גולדשטיין אלמוג, בת 17, הוחזקה בשבי חמאס-דאעש 51 יום ואתמול הקריאה את המכתב הקשה שכתבה לבנות שנשארו מאחור כשהיא שוחררה. המטרה בכל הפוסט שהעליתי היא להתכווץ. חובה להרגיש לא נוח. אם הן מופקרות, ערומות, פצועות וחלקן אף קטועות גפיים ועדיין עוברות טרור מיני, אני חייבת להתפשט ולשים את זה בפנים של האנשים. במיוחד של אלה שלא נוח להם עם זה ולא מבינים מה הקשר. יש קשר חזק מאוד. שנדע ימים של שקט. שצה״ל ירסק את החמאס ינצח. שכל החטופים יחזרו מידית הביתה. אמן".

דנה רון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דנה רון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)