אייל גולן שובר לנו במעט את שגרת המלחמה, ומביא לנו תיעוד שלו מנסה ללמד את בנו הקטן להגיד את שמו: ״אייל גולן״ . בתיעוד מתוק במיוחד, עליו אמונה זוגתו ואם ילדיו, דניאל גרינברג, נצפה הזמר ברגע אבהי אותנטי וחם, בשעות הערב המאוחרות מבלה עם בנו הקטן רון בן השנתיים, כשהוא מלא באנרגיות לפני ההשכבה לשנת הלילה. 

אייל גולן ודניאל גרינברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אייל גולן ודניאל גרינברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

בסרטון ששיתפה גרינברג, נראים האבא והבן משתטים, עושים קולות מצחיקים וצוחקים ביחד, עד שהזמר מנסה להיות רציני וללמד את בנו איך אומרים את שם המותג של אבא, ״אייל גולן״. אחרי שצלח את המשימה, ניסה גולן ללמד את רון איך קוראים לאמא, פה הוא כבר נתקל בקשיים והתייאש במהרה. גרינברג ניסתה להיחלץ לעזרתו של רון הקטן שלא הצליח לומר את שם משפחתה "גרינברג", עד שהיא אמרה לו לנסות לומר: "דניאל גולן". האם היא רומזת כאן על העתיד לבוא? אז לגבי חתונה שניה, אין ל-TMI עדיין תשובה, אבל על התיעוד המתוק היא כתבה באופן ישיר: "כבר 22:00 רונצ'ו בחייאת לך לישון כבר, לאמא בא על אבוקי".

אייל גולן מלמד את בנו רון לומר את שמו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

רק אתמול (שני), עלה גולן לכותרות לאחר שגינה את הפיגוע המחריד ברעננה. בסטורי שהעלה לרשתות החברתיות, כתב הזמר בזעם: "כמה עוד אפשר?! להעיף מכאן את כולם. עכשיו. בלי אישור עבודה לאף אחד, הם לא יכולים להמשיך להסתובב בתוכנו, ליד הילדים שלנו, ומתי שבא להם פשוט לדרוס, לדקור ולרצוח. מספיק!!!״.

אייל גולן (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
אייל גולן (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)