נראה ששיא הקריירה של פנינה רוזנבלום הייתה דווקא עכשיו בימי המלחמה, כשחזרה לככב בכותרות בזכות השיר החדש שלה ״איפה הייתם בשביעי לעשירי״, שהפך לאחד הלהיטים הגדולים בימי חרבות ברזל. השיר, הפך כידוע במהרה לוויראלי ברשת, כיכב בקרב בני נוער כשהתפשט מהר בטיקטוק, זכה לחיקוי ״בארץ נהדרת״ וכעת מגיע עד למרכזה של רצועת עזה . 

פנינה רוזנבלום (צילום: רשת 13,צילום מסך קשת 12)
פנינה רוזנבלום (צילום: רשת 13,צילום מסך קשת 12)

רוזנבלום, זכתה למחווה מיוחדת מפלוגה ל', הנמצאת בחאן יונס בעיצומם של הקרבות ברצועה. חברי הפלוגה שלחו לכוכבת סרטון תודה על השיר שלה שמחזק אותם בימים קשים, כמו כן ביקשו להזמין אותה לערב פלוגה בסוף המלחמה כדי שתשמח אותם ותשיר להם את השיר שהפך ללהיט נודע, וסיימו את הסרטון יחד כל חיילי הפלוגה כשהקדישו לה את השיר שלה.  

פלוגה ל' שרים את השיר של פנינה רוזנבלום מלב עזה (צילום: פרטי)

השיר של אשת העסקים עורר שיח רב ברשתות החברתיות כשיצא, וזכה ברגע אחד לאלפי גינויים מצד אחד ותגובות תומכות מצד שני, כשבין התגובות נכתב: "תודה לבורא עולם על פנינה רוזנבלום", "הקשבתי כרגע לשיר החדש של פנינה רוזנבלום. אתם לא חברים, אתם. אף אחד לא ראה לנכון, להזהיר אותי קודם?", "אחרי יוסיאן הגיעה פנינה רוזנבלום. אל תשתפו פעולה. די ללוחמה הפסיכולוגית", וגם: "לשבויים הבאים מחמאס ישמיעו כבר את השיר החדש של פנינה רוזנבלום". 

פנינה רוזנבלום (צילום: אור גפן)
פנינה רוזנבלום (צילום: אור גפן)