אחרי פליטת הפה המקוממת שלו בתכניתו בערוץ 14, במהלכה אמר ינון מגל את אשר על ליבו, ורטן כי הפריע לו מאוד מאוד שמבלי פסטיבל הנובה רקדו ליד פסל הבודהה, זכה העיתונאי לביקורות קשות על דבריו. ב״ארץ נהדרת״ תהו איך לא ארגן לפני שקיות הקאה לאורחים באולפן לשמע דבריו, המגישה ואשת התקשורת מעיין אדם נפגעה וכאבה והאשימה את מגל בביזוי זכרה של אחותה מפל ז"ל שנרצחה בפסטיבל בשבעה באוקטובר ובביזוי כל הנרצחים שבילו במסיבה, ואילו השחקנית יעל בר זוהר נחרדה ואמרה: ״מזועזעת עד עמקי נשמתי. פגעת בכל משפחות החטופים וגם במשפחות נרצחי ונרצחות נובה״.  

מעיין אדם, ינון מגל (צילום: אור גפן,חיים גולדברג פלאש 90)
מעיין אדם, ינון מגל (צילום: אור גפן,חיים גולדברג פלאש 90)

כעת, מגל מגיב לביקורות הקשות כשהוא ממשיך לא לקחת אחריות ומאשים גורמים פוליטיים שעושים שימוש שקרי בכוונותיו. ״מבקש לכתוב כמה דברים, היות וכותרות פייק וסיבובים פוליטיים עושים שימוש שקרי בדבריי וכוונותיי. ‏א. כמובן שלא האשמתי אף אחד מהמסיבה, ‏ב. כמובן שלא באתי בטענות לאף אחד, ‏ג. כמובן שלא היתה לי שום כוונה לפגוע באף אחד, ‏ד. וכמובן שאני מכבד ומוקיר את זכרם של הנרצחים הקדושים במסיבה״, צייץ מגל בטוויטר להגנתו.   

ינון מגל, הפטריוטים בערוץ 14 (צילום: רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27 א')
ינון מגל, הפטריוטים בערוץ 14 (צילום: רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27 א')

לא רק מעיין אדם תקפה בחריפות את מגל, אלא גם אמה יונה אדם, שבפוסט ארוך וזועם בחשבון האינסטגרם שלה כתבה: "ינון מגל אתה איש רפה שכל ומסוכן. בגלל אנשים חשוכים כמוך, שונאי חינם המלבים את הרוע בעולם, הבת שלי ועוד מאות ממיטב בנינו ובנותינו נרקבים באדמה. בזמן שאתה בהופעתך המהוקצעת למשעי משחק את אלוהים, אנחנו ההורים שכולי הנובה מיוסרים, מרוסקים ורק מנסים לנשום".