שרת ההתיישבות אורית סטרוק אמרה אתמול (ראשון), בראיון לכרמלה מנשה שהיא מכירה שרים שלא גומרים את החודש למרות שעובדים קשה לילות כימים ואפילו הוריהם תומכים בהם כלכלית. כעת אסף זמיר, שר התיירות לשעבר ומי שהיה קונסול ישראל בניו יורק, זורק עקיצה מפתיעה במיוחד שעוסקת במצבו הכלכלי, נושא שזמיר לא מרבה לדבר עליו או להתרברב בו, שכן הוא נשוי למאיה ורטהיימר, מהמשפחות העשירות ביותר בארץ. 

אסף זמיר, מאיה ורטהיימר ובתם אסיה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אסף זמיר, מאיה ורטהיימר ובתם אסיה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

בציוץ שהעלה לטוויטר, כתב זמיר: "וידוי, אני השר שסטרוק דיברה עליו שלא הצליח לסגור את החודש". הציוץ הציני, גרר אחריו כמובן תגובות רבות, כשבין היתר נכתב: "בוא אחי, הגיע הזמן שכולם ידעו שהוצאת את הכל על ממתקים וגלידה ללשכה", ו-"בדיוק בשביל זה יש יד 2", כעקיצה לאשתו של זמיר שמשמשת בתור כבר שנים בתור פרזנטורית למותג עם חוזה מנופח ונחשק במיוחד. 

עוד שיתף השר לשעבר, שחבר לאחרונה לרון חולדאי בבחירות הבאות לעיריית תל אביב, כי הוא לקח החלטה לקראת הבחירות ופוצח אחרי ניסיונות כושלים של שנים בדיאטה הכוללת ספורט, ותזונה בריאה. ״טיפה פחות ארוחות עם דניאל עמית״, אמר זמיר והכריז כי מי שעורר עורר בו את המוטיבציה להתחיל לעשות כושר ולשמור על תזונה היה חברו הטוב והמחוטב גיא גיאור. TMI מאחלים לך בהצלחה ויבדקו טוב טוב אם הגנבת בסתר ארוחות עם דניאל עמית. 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Asaf Zamir‎‏ (@‏‎zamirasaf‎‏)‎‏