כוכבת הרשת דנה זרמון חשפה לפני כשבועיים שהיא ובעלה גיא ביטון מצפים לתינוק בפעם השניה, אח או אחות לבנם הבכור אדם בן השנתיים וחצי. הכוכבת העלתה סרטון משפחתי מתוק במיוחד בו הציגה את הבטן המתפתחת שלה, בה נראים בעלה ובנה מנשקים את הבטן ההריונית, תחת הכיתוב: "you give us hope". מדובר בבשורה מרגשת ומשמחת, במיוחד בתקופה הזו, והנה כעת ממשיכה זרמון עם הבשורות המשמחות.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Dana Zarmon‎‏ (@‏‎danazarmon‎‏)‎‏

היום (שני), העלתה האושיה לעמוד האינסטגרם שלה את בדיקת מין העובר שעשתה וחשפה כי הפעם היא מצפה לבת. בסרטון שהעלתה כשהרופא בודק את מין העובר, שאלה זרמון את בנה: "אדם מה אתה רוצה אח או אחות?", אדם הקטן עונה: "אחות" והרופא עונה לו: "קיבלת". כאן זרמון כבר לא יכולה להסתיר את ההתרגשות כשצעקה: "יש לי בת, אני לא מאמינה".

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Dana Zarmon‎‏ (@‏‎danazarmon‎‏)‎‏

התקופה המרגשת הזו מגיעה לאחר שבשנה שעברה, חשפה כאמור זרמון כי לא יכלה להיכנס להריון במשך מספר שנים כשאמרה בראיון: "חוסר האונים הכי גדול הוא לעמוד בשאלה של - 'מה עם הריון?' מהרגע שבעלי שבר את הכוס, השאלה הזו הייתה השאלה הראשונה ששאלו אותי בתוך הבית ומחוצה לו. אני 4 שנים התמודדתי עם מחלה שלא אפשרה לי להיכנס להיריון וזכותי לא לשתף את זה". 

דנה זרמון ובעלה גיא (צילום: אור גפן)
דנה זרמון ובעלה גיא (צילום: אור גפן)