הביצה ממשיכה להתרחב עם גל הריונות משמח ומרשים במיוחד, והפעם סמסו מזל טוב לדנה זרמון שנמצאת בהריון שני. כוכבת הרשת והאיט גירלס בדימוס, בישרה הבוקר (רביעי) על הריונה השני ברשתות, כששיתפה סרטון משפחתי מתוק עם בעלה גיא ביטון ובנה אדם בן השנתיים וחצי המציג את הבטן ההריונית המתפתחת. יוצרת התוכן נמצאת בשליש השני להריונה ובעוד מספר חודשים תפקוד בפעם השנייה בחייה את חדר הלידה ותביא לעולם אח או אחות לבנם הבכור.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Dana Zarmon‎‏ (@‏‎danazarmon‎‏)‎‏

בשנה שעברה, חשפה זרמון באומץ מחלה שלא אפשרה לה להכנס להריון למשך תקופה ממושכת. בעקבות עליית הסדרה "גוף שלישי" בקשת 12 העוסקת בהריון ופונדקאות, סיפרה זרמון לניב רסקין בתכניתו "חדשות הבוקר": "חוסר האונים הכי גדול הוא לעמוד בשאלה של - 'מה עם הריון?' מהרגע שבעלי שבר את הכוס, השאלה הזו הייתה השאלה הראשונה ששאלו אותי בתוך הבית ומחוצה לו. הסדרה 'גוף שלישי' זה זרקור לאותה שאלה קשה שכל אישה צריכה לחוות. פשוט תוציאו את האף! חד משמעית יש מקום לשתף, אבל לא בצורה שדוחקים אותך לפינה. אני 4 שנים התמודדתי עם מחלה שלא אפשרה לי להיכנס להיריון וזכותי לא לשתף את זה". כעת, משתפת הכוכבת את הבשורות המשמחות על הרחבת המשפחה שלה.

דנה זרמון (צילום: אור גפן)
דנה זרמון (צילום: אור גפן)

זרמון מצטרפת לגל בייבי בום שפקד את הביצה שלנו כשכוכבות רבות נמצאות בשלבים שונים של הריון משמח ומרגש. מעיין אדם חשפה לפני כחודשיים כי היא מצפה לאח או אחות לבתה הבכורה תבור, גם כוכבות חתונה ממבט ראשון - הגר משה, דנית ליבנת ומאי שכטר הודיעו על הריון. בנוסף אליהן, מתמודדת נוספת מהריאלטי, רוני שכטר הספיקה כבר ללדת תאומים. מזל טוב!

מאי שכטר ומשה יחזקאל מכריזים על הריון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מאי שכטר ומשה יחזקאל מכריזים על הריון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)