הזמר המצליח, עידן עמדי שנפצע קשה בלחימה בעזה בשמונה בינואר והובהל לבית החולים שיבא תל השומר, שוחרר היום (חמישי) במסיבת עיתונאים עם עשרות כלי תקשורת. בין היתר אמר עמדי בדמעות: "נפצעתי קשה ובדרך נס שרדתי. רסיס שחדר דרך הגרון גרם לפציעה קשה. עוד אשוב לשיר ולשחק ואם אלוהים יתן לי כוח - אשוב להילחם. מודה למשפחתי ולחבריי שחיבקו אותי ולתמיכה והחיזוק מכל עם ישראל. יש לנו משימה כאומה: להישאר מאוחדים, לא להתפרק! עם ישראל חי".

התגובות ברשת לא איחרו להגיע. אבי בניהו צייץ: "עידן עמדי מתגלה לא רק כיוצר מדהים אלא כדובר אותנטי מאוד של דור הלוחמים, של אלפי הפצועים ושל הדור המדהים והמחויב הזה שאנו חבים לו תודה והוקרה". עוד נכתב: "עידן עמדי, לו רק היו לנו מנהיגים עם שיעור הקומה שלך. תודה לך!". 

עידן עמדי (צילום: אבשלום ששוני)
עידן עמדי (צילום: אבשלום ששוני)

בציוץ נוסף נכתב: "עידן עמדי הוא ההגדרה של אדם המלא ברוח גבורה ושליחות. פשוט להעריץ". יוסף חדאד כתב: "כמה טוב לראות את עידן עמדי כשהוא כבר מחלים ומתאושש מהפציעה ובעיקר נשאר כמו שידענו שהוא- חזק! וכל האנטי ישראלים שחגגו ברשתות את הפציעה של עידן וכתבו על איך חמאס פוצץ את הכוכב הישראלי - אז הנה, עידן חי ושלם וחזק! עידן אוהבים אותך אתה השראה לכל המדינה!". בציוץ נוסף נכתב: "עידן עמדי, עזוב את השירה. תקים מפלגה. אני מוכן להיות השטיח שלך".

אחרי שנפצע קשה: עידן עמדי משוחרר מבית החולים (צילום :אבשלום ששוני)