סתיו קצין כיכבה בכל מדורי הבידור לפני שפרצה המלחמה, מאז היא משתפת על חייה בשאלות תשובות לעוקבים ונשארת מחוברת למעריצים. על רקע המלחמה נשאלה קצין איזה תפקיד עשתה בצבא והתשובה שלה הייתה מפתיעה, או שלא, תחליטו לבדכם. "מה עשיתי בצבא? שתיים קפה ואחד סוכר", השיבה בהומור קצין כדי לתאר את תפקידה בצה"ל.

סתיו קצין (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
סתיו קצין (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

יוצאת הריאליטי המשיכה לגולל את סיפור הצבא שלה והוסיפה: "היה לי פרופיל נמוך בגלל בעיות בריאות, אמרו שאני רזה מדי במשקל לעומת אחרות. היה לי קב"ה גבוה אז לקחו אותי בהתחלה להיות פקידה של הרמטכל", הפתיעה קצין בתשובתה והוסיפה את האבל המתבקש: "ואז בגלל שאני לא קוראת ספרים, אז הם לא קיבלו אותי לתפקיד, למרות שאני קוראת 'אבא עני אבא עשיר', זה לא הספיק להם. הם רצו שאני אהיה חנונית כנראה ואז הייתי פקידה באמ"ץ. בקיצור הייתי פקידה. 

סתיו קצין חושפת היכן שירתה בצה"ל (צילום :צילום מסך אינסטגרם)

לפני כשלושה שבועות, סיכמה קצין את שנת 2023 בפוסט ארוך וחשוף כשבין הדברים אמרה: : "מצאתי את עצמי בתחילת מאי מגשימה חלום של שנים ונכנסת לבית "האח הגדול". זאת הייתה חוויה חזקה ועוצמתית שהעבירה אותי מסע גדוש ועמוס לטוב לרע, התמודדות עם קשיים בעיקר חברתיים, אובדן פרספקטיבה, המון רגעים של אור וגם כאלה של חושך. וגרמה לי להעריך את עצמי יותר ולהבין שאני הרבה יותר חזקה ממה שחשבתי ולהמשיך ללכת בדרך שלי ופשוט להיות אני".

סתיו קצין (צילום: קורל מזון)
סתיו קצין (צילום: קורל מזון)