לפני השבת הארורה בשבעה באוקטובר, התעסקנו במריבות של סתיו קצין עם דיירי בית האח הגדול. כעת, מסכמת הדיירת הכי בולטת של העונה האחרונה שקטפה את המקום השני, את שנת 2023. בפוסט ששיתפה עם כניסת השנה האזרחית החדשה כתבה קצין: ״2023 ביי ביי, איך אני בכלל מתחילה לסכם אותך?״, והחלה לפרוק את אשר על ליבה: ״אם אתחיל מהסוף הרי שכולנו כבר לא נהיה אותו דבר לעולם, הכאב והבכי שהפכו לשגרה שלא מתרגלים אליה ימשיכו ללוות אותנו לאורך זמן רב, אולי אפילו לתמיד".

סתיו קצין (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
סתיו קצין (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

קצין עוד הוסיפה על החוויה האישית שעברה באח הגדול: "אלך אחורה כדי לנסות להבין מה עברתי בשנה הזאת, היא התחילה בכלל בשגרה הרגילה שלי, ואז מצאתי את עצמי בתחילת מאי מגשימה חלום של שנים ונכנסת לבית "האח הגדול". זאת הייתה חוויה חזקה ועוצמתית שהעבירה אותי מסע גדוש ועמוס לטוב לרע, התמודדות עם קשיים בעיקר חברתיים, אובדן פרספקטיבה, המון רגעים של אור וגם כאלה של חושך. וגרמה לי להעריך את עצמי יותר ולהבין שאני הרבה יותר חזקה ממה שחשבתי ולהמשיך ללכת בדרך שלי ופשוט להיות אני".

הכוכבת המשיכה ושיתפה ברגעים שאחרי יציאתה מבית ״האח הגדול״: "כשיצאתי מהתוכנית קיבלתי חיבוק גדול מכולכם, ואין מספיק מילים בעולם כדי לתאר עד כמה ריגשתם ושימחתם אותי, ואני רוצה להודות לכל אחת ואחד מכם על זה. למדתי כשיצאתי מי חבר אמת ומי לא ולמדתי להעריך מחדש את האנשים הקרובים אליי. את ליאם ויהלי אהבות חיי, את אמא שלי, החברים שלי ואת הצבא הורוד המטורף הזה שלא הייתי מודעת לקיומו בכלל״.

משם קצין שיתפה על המלחמה והרגשות שלה סביב זה, כשהיא מצרפת תמונה של ״מחזירים אותם הביתה עכשיו״: ״ואז הגיע ה-7.10 השואה של שנות האלפיים, ומשם פתאום הגיעו תובנות חדשות, פרופורציות אחרות, הכל נראה אחרת, הסיוט המתמשך הזה שנכפה עלינו לא קרוב להסתיים ואנחנו כולנו צריכים להיות הכי חזקים שאפשר ולדעת שבסוף בסוף, עוד יהיה פה יותר טוב ולשנה החדשה אנחנו מחכים לחטופים שלנו". אנחנו איתך סתיו. 

סתיו קצין (צילום: צילום מסך רשת 13)
סתיו קצין (צילום: צילום מסך רשת 13)