בר כהן ובן זוגה אליאב טעטי עברו לא מעט חוויות ביחד כזוג. כזכור, השניים הכירו בבית ״האח הגדול״. שניהם הודחו בשלבים שונים במהלך העונה, אך בכל זאת הצליחו לשמור על האהבה שלהם. בספטמבר האחרון הזוג בישר על האירוסים המפתיעים במהלך יום ההולדת של בר, כשנפשו בחופשה רומנטית בדובאי. כשלושה חודשים לאחר האירוסין, כבר במהלך המלחמה, כהן וטעטי הכריזו על תאריך החתונה שלהם. אך כעת, הזוג נאלץ לדחות את האירוע החגיגי.

אליאב טעטי, בר כהן (צילום: אור גפן)
אליאב טעטי, בר כהן (צילום: אור גפן)

כהן וטעטי העלו לאינסטגרם תמונה שמבשרת על תאריך החדש, יחד עם כיתוב בנימה אופטימית על השינוי שנעשה בחייהם. כך נכתב בפוסט: ״רצינו גם לשתף אתכם בתאריך החדש. מכירים שאנחנו מתכננים ומישהו שם למעלה צוחק? אבל הוא תמיד מדויק ויודע מה הוא עושה״. לאחר מכן גם הוסיפו גם בהומור: ״תכלס זה גם כדי לעדכן את המוזמנים בתאריך החדש״. אהבנו את הקלילות ושמחנו לגלות שלא מדובר בעוד חוויה קשה שהזוג עבר. כידוע, כחודש לפני הצעת הנישואין, הזוג חשף כי עברו הפלה כואבת של תאומים.

בר שיתפה את הסיפור העצוב יחד עם תמונות אולטרסאונד של העוברים. כך היא כתבה: ״התבשרנו בחודש שלישי שהם שניים אבל כבר אין להם דופק ויש לבצע הפלה דחופה. היום אני מבינה את הנשים שחוות את הכאב הקשה מנשוא – את האובדן. ללכת בהיריון ולחזור ללא. אני מאמינה שהכל לטובה, ויש סיבה להכל״. עוד הוסיפה על בן הזוג שלה: ״דבר אחד הבנתי היום, ידעתי שאתה האחד שלי אבל לא הבנתי עד כמה חיים שלמים היו שווים, כל מה שעברתי היה כדי לקבל אותך. האדם הכי רגיש הכי חבר הכי אוהב והכי מכיל, הכאב שלך גמר אותי אבל לא חשבת על עצמך לרגע, חשבת רק עליי. רק אתה תהיה אבא של הילדים שלי, ויהיו לנו".

בר כהן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
בר כהן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)