השורדת בדימוס ספיר קשתי שכיכבה על האי עם בגד ים לוהט אבל שלם, ודיברה בעבר לא פעם על הפרעות אכילה, חוסר בטחון וחרדות מהם היא סובלת חושפת באומץ רב כי העלתה במשקלה. קשתי שיתפה תמונה שלה עם תוספת של שבעה קילוגרמים למשקלה וסיפרה כי היא נמצאת בהליך של השלמה עצמית. "אז והיום. עליתי 7 קילו", כתבה קשתי.

"התגובות ברשתות החברתיות כמובן לא איחרו לבוא 'איך השמנת', 'יפה לך ככה שעלית', 'את הרבה יותר סקסית ונשית' - בין אם זו מחמאה או הערה אתם לעולם לא יודעים איך זה משפיע על הצד השני או מה הוא עבר בחיים. וגם בתכלס מאיפה הזכות להעיר על משקל? לא חושבת שיש נורמה למשקל - כל אדם יפה באשר הוא. מאז שאני זוכרת את עצמי מתבגרת תמיד התעסקתי במשקל שלי. אף פעם לא היה לי ביטחון עצמי ללכת עם חולצת בטן ו/או ביקיני, האבסורד כאן זה שאני מתבוננת בתמונה מפעם ואומרת לעצמי 'אני לא מאמינה שהיית כל כך רזה וחשבת שאת לא'".

ספיר קשתי, ''הישרדות'' (צילום: מיכה לובטון)
ספיר קשתי, ''הישרדות'' (צילום: מיכה לובטון)

"אפשר לראות שהסתרתי את הטבור שלי עם היד כי עוד אז (לא משנה כמה רזה הייתי) פשוט לא הייתי שלמה. מי שנמצא כאן לא מעט (או שצפה בהישרדות) יודע שעד היום אני הולכת עם בגד ים שלם, שעד היום אני לא מספיק שלמה, כן כמה שלפעמים האינסטגרם מראה שהכל ״ורוד״ אז זו לא המציאות ואני כאן כדי להראות לכם אותה". עוד הוסיפה: "גם אני לא שלמה עם עצמי (עדין), גם אני בעבודה אינסופית ומשם בא עולם התזונה ואורח חיים בריא שבו אני מתעסקת כי אין יותר טוב מלהתעסק במשהו שעברת בעבר ולהעביר את הידע לאחר. משם בא הרצון והמוטיבציה ההתחלתית לספורט והיום אני כבר מכורה הרבה מעבר לנראות - אלא לבריאות הגוף והנפש".

"העלייה במשקל נובעת מכל כך הרבה משתנים, מהמלחמה שפגעה בנפש והאכילה הרגשית לא איחרה לבוא 'לעשות לעצמי דווקא' ופשוט נכנסתי ללופ רגשי שגרם לי להעלות במשקל וכן.. גם להפסיק להתאמן. גם אנשים שמתעסקים בתזונה ובספורט לפעמים 'מועדים'. היום אני שומרת על איזון ואורח חיים בריא ואם בא לי משהו לא תראו אותי מונעת אותו מעצמי אלא יודעת לשלב ולאזן. חזרתי להתאמן כוח ואפילו התחלתי פילאטיס. אבל היום הכל יותר שונה ובוגר, הכל יותר שקול ועם פרופורציה ואם עליתי קצת - אז מה? העיקר שאני אוהבת את עצמי ועושה תהליך השלמה עצמית".