ספיר קשתי היא אחת השורדות של העונה החדשה של "הישרדות", שם משפחתה ודאי מוכר לכם ולא טעיתם, היא בת דודה של פרסיליה קשתי שהתפרסמה כזכור לאחר שריצתה מאסר בכלא נווה תרצה לאחר שדרסה למוות קשיש, וכן גם של יוצאי הראליטי טום קשתי ואלימלך קשתי משתתפי "גולסטאר", "המירוץ למיליון" ו"האח הגדול" שכיכבו לאחרונות בכותרות כי תקפו באלימות שומר ראש בבניין.

ספיר קשתי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ספיר קשתי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

בפרק הראשון של העונה ששודר בשבת האחרונה אמרה ספיר שהיא מתנערת מבני משפחתה בגלל הכותרות השליליות בהם כיכבו ושהיא לא בקשר עם בני משפחת קשתי. כעת מגיב טום קשתי לדברים של ספיר ואומר: "קודם כל אני מאחל לה בהצלחה מקווה שתייצג את השם קשתי בכבוד. לצערי השם קשתי הוצג בשנים האחרונות במובן השלילי אז מאד קל  להתנער מהשם משפחה, אבל להתנער מהשם ומצד שני לרכב עליו זה לא הולך יחד. היא צריכה להתגאות עם המשפחה שגדלה. היא תמיד הייתה חברה טובה וקרובה לליבי ובשנים האחרונות התרחקנו מסיבות משפחתיות. שם המשפחה זה חלק ממנה, אבא שלה היה שותף של אבא שלי כל חייו מעולם לא עשינו לה שום דבר רע, חבל שהיא מתנערת". 

טום וספיר קשתי (צילום: פרטי)
טום וספיר קשתי (צילום: פרטי)

גם פרסיליה קשתי התייחסה לספיר ואמרה: "ספיר היא אכן בת דודה שלי אנחנו לגמרי לא בקשר מזה שני,ם אך לא מהסיבות שהיא אומרת, זה בהחלט".

פריסליה קשתי על ספיר קשתי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
פריסליה קשתי על ספיר קשתי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)