לפני שנה וחצי, נרשמה בתעשיית המוזיקה בישראל רעידת האדמה כשהצמד המצליח סטטיק ובן אל פירקו את החבילה אחרי שבע שנות קריירה משותפת ומשגשגת. מאז, יצא סטטיק לקריירת סולו חדשה והשיק אלבום בכורה לבדו, בעוד בן אל נותר מאחור, וטעם מר נשאר בין הצדדים עם חילופי עקיצות הדדיות וסכסוכים מתוקשרים.

בן אל תבורי (צילום: משה נחומוביץ)
בן אל תבורי (צילום: משה נחומוביץ)

אלא שהבוקר (ראשון) השיק תבורי את סינגל הבכורה שלו מתוך אלבום הסולו הראשון שלו שבדרך, והופתענו לראות שהראשון שמיהר לפרגן לו הוא לא אחר מאשר סטטיק עצמו. סטטיק שיתף את השיר של בן אל וכתב: "דרך חדשה מתחילה עכשיו בן בון. שיר אש, מקווה שמכאן תפרוש כנפיים". האם הפרגון והחברות המחודשת מעידים על סיכויים לקאמבק מוזיקלי בין השניים? לא היינו ממהרים לחשוב על תרחיש כזה, אבל עם מציאות כמו שלנו, ימים יגידו.

סטטיק מרים לבן אל על הסינגל החדש  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
סטטיק מרים לבן אל על הסינגל החדש (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

מאז התפצלו השניים, בן אל כידוע ארז את עצמו וטס ללוס אנג'לס במטרה לנסות לפתח קריירה בינלאומית, כשהוא כבר הספיק להוציא סינגל עם הראפר הבעייתי 6IX9INE. השיר אמנם לא המריא לצמרת המצעדים האמריקאית אבל מדובר בהישג מכובד עבור אמן ישראלי שרק עבר להוליווד במטרה לנסות את מזלו. מעבר לקריירה, מתחזק תבורי בשנה וחצי האחרונות גם זוגיות אקסקלוסיבית במיוחד עם דני לוי, הסטייליסטית הצמודה של קים קרדשיאן בשנים האחרונות. 

בן אל תבורי, דני לוי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
בן אל תבורי, דני לוי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)