בר רפאלי התארחה בפודקאסט המצליח של שלישיית מה קשור והרימה לעצמה בהומור, מה שהוביל את העוקבים לצאת נגדה במטר של תגובות קשות מאוד. הסופר מודל סיפרה לשלישיית מה קשור על הגישה הבריאה שלה לחיים כשאמרה: "אני חיה באופן כזה שאני יודעת שאני פה, אני עוד מעט מתה, בזמן הזה אני נהנית נטו, לא לוקחת דברים ללב, לא לוקחת דברים קשה, לא חושבת על דברים יותר מדי, אין לי תכנונים. אני גם לא מחפשת את הלמה - 'למה אני פה', 'מה המטרה', 'איך הגעתי', לא מעניין אותי, אני באה ואני הולכת, ויותר מזה זה לא מעניין אותי ואני לא עושה סרטים ודברים". כאן, החליטה רפאלי להרים לעצמה בהומור כשאמרה: "אני מהממת", וכל השלישייה החלה לצחוק בטירוף.

אלא שעוקבים רבים לא אהבו לשמוע את רפאלי מחמיאה לעצמה והציפו את הפוסט בתגובות רבות כשכתבו: "יש את זה ביותר שטחי ומנותק? יותר שטחית משטיח", או "לגמרי גם לא עניין אותך לשרת בצה"ל". זה לא נגמר כאן, כי עוקבת אחרת כתבה: "דוגמא מצוינת לדור שחושב קודם כל על עצמו" או "ריקה ממשמעות, שטחית ואגואיסטית". עוקבים אחרים הרחיקו לכת כשהעלו את נושא העלמת המיסים של אמה של בר, ציפי:  "גם העלמת מס ונתת לאמא שלך לשבת בכלבוש זה מהמם".

בר רפאלי מותקפת על ידי הגולשים (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
בר רפאלי מותקפת על ידי הגולשים (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

כמובן שהרשת היתה חלוקה ועוקבים רבים דווקא הרימו לרפאלי על הגישה שלה לחיים ועל הקלילות בה היא לוקחת הכל. "בנות קנאה עושה קמטים, אין שום דבר רע בלהרים לעצמך, וזה אפילו די מומלץ ובנוסף תוסיפו לזה הומור עצמיייי ותקבלו חיים קלילים וכייפים!!!" כתבה אחת הגולשות, אולם כך או כך, נראה שרפאלי בסך הכל ניסתה לצחוק עם חבריה הטובים בפודקאסט בו התארחה והסיטואציה יצאה מכלל פרופורציה. אגב, באותו פודקאסט בדיוק, חשף שלום מיכאלשווילי איך לפני שנים רבות הוא נקלע לסיטואציה במועדון בניו יורק בה ריהאנה בכבודה ובעצמה החלה לרקוד איתו, עד שלמקום נכנס האקס האלים כריס בראון וזו דחפה את מיכאלשווילי הצידה באותו הרגע. 

שלום מיכאלשווילי באירוע ההשקה של קלאב מד (צילום: marvin photography)
שלום מיכאלשווילי באירוע ההשקה של קלאב מד (צילום: marvin photography)