סרט הקולנוע החדש שמגיע לבתי הקולנוע בישראל, "ארגייל", הכולל קאסט של כוכבי ענק הוליוודיים, מככב בימים האחרונים ברשתות החברתיות ובאתר החברה שרכשה את זכויות הסרט בישראל. בסרט המדובר, משתתפים כוכבי על, ביניהם הנרי קאוויל, סמואל ל. ג'קסון, ג'ון סינה, בריאן קרנסטון ועוד. אלא שכמעט ופספסנו את אחת הכוכבות של הסרט, הזמרת דואה ליפה, שנוכחותה בישראל הוצנעה בטריילר באופן דרסטי.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎sereTov‎‏ (@‏‎seretov‎‏)‎‏

ליפה, הפכה כידוע לאויבת ישראל כשהתבטאה בחריפות לא פעם נגד המדינה, ואף גייסה תרומות לתושבי עזה כשבוע וחצי לאחר הטבח האכזרי בשבעה באוקטובר. ולמה כמעט פספסנו אותה? כי הטריילר החדש שהופץ, צמצם משמעותית אזכורים לנוכחותה של ליפה על מנת שלא לפגוע במכירת הכרטיסים בישראל. ל-TMI נודע, כי חברת "סרט טוב", אשר קנתה את זכויות הפצת הסרט בישראל, ביצעה את הרכישה עוד לפני המלחמה, ולפני שהזמרת כיכבה בכותרות פרו פלסטיניות, לכן החליטו בחברה לטשטש את השתתפותה בטריילר כדי לא להפסיד צופים.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎sereTov‎‏ (@‏‎seretov‎‏)‎‏

לפיכך, הוציאה החברה שיווק ערוך מחדש לסרט כשמחקו את השם של ליפה בקריינות, וכל אזכור לשם שלה בכתוביות. הטריילר עצמו כבר פורסם ושווק, בין היתר גם בעמוד של "ערב טוב עם גיא פינס", שקיבלו את הטריילר המוכן מחברת ההפצה ללא ידיעה כי הוא נערך, כך שהופעתה של ליפה תצומצם משמעותית. חשוב להדגיש שהיא עצמה אכן מופיעה בפרומו המדובר ולא בדיוק קשה לזהות אותה. אולי מדובר בצירוף מקרים או שלא, אולם עם צאת הסרט לאקרנים, שינתה ליפה את אמירותיה החריפות, אולי בגלל שיקולים יחצ"נים, ובשבועות האחרונים גילתה בפומבי חמלה על כל ישראלי שאיבד את חייו בשבת השחורה. 

מחברת "סרט טוב" לא נמסרה תגובה עד פרסום הידיעה.
מ"ערב טוב עם גיא פינס" לא נמסרה תגובה עד פרסום הידיעה.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎sereTov‎‏ (@‏‎seretov‎‏)‎‏