הדוגמנית שביט ויזל שגדלה בקיבוץ בארי שספג את אחת המכות הקשות ביותר בשבעה באוקטובר, שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה זיכרונות ילדות על חבריה לשכבה ירדן ביבס ודוד קוניו, בטקסט שהוא כמו אגרוף בבטן: "אתם מכירים אותו כדוד, האבא של התאומות אמה ויולי, בעלה של שרון, שחזרו מהשבי והוא נותר שם. אתם מכירים אותו כירדן, האבא של הג’ינג’ים, אריאל וכפיר, בעלה של שירי. כולם עדיין בשבי, אנחנו מכירים אותם כקוניו (דוד) וג’ום (ירדן) מאז ומתמיד. מכיתה א’ ועד יב’, שנה אחרי שנה, עד שסיימנו (בנס) את הלימודים במעלה הבשור וקיבלנו את התואר מחזור ל”ט. צחקנו על עצמנו מחזור לא טוב (ל”ט)".

ויזל המשיכה לזעוק את זעקתם של חבריה שנמצאים בשבי וכתבה: "היינו שכבה מורכבת, עשינו צרות למורים, עשינו צרות אחד לשני וכמיטב המסורת בסוף הלימודים גם אנחנו השארנו חותם בבית הספר בחג פורים. נחסוך בפרטים, אחד הדברים שנשאר חרוט אצלנו בזיכרון זה השלט הענק שתלינו ובו כתוב ל”ט MY PEOPLE GO. ג’ום וקוניו נחטפו מביתם בקיבוץ ניר עוז. אנחנו לא צריכים להרחיב, את הסיפורים שלהם כולם מכירים, אבל בא לנו שתכירו קצת יותר מהם, שתדעו שלפני שהפנים שלהם הופיעו בכל פינה הם היו אנשים רגילים, חברים טובים, שני ליצנים עם לב ענק והמון רצון לעזור לאחרים".

לסיום, לא שכחה הדוגמנית לצעוק את המסר שמדינה שלמה צועקת כבר כמעט ארבעה חודשים כשדרשה שהשניים ויתר החטופים, יחזרו הביתה בהקדם: "לפני שהם הפכו לאנשים של כולם, הם היו פעם פעם האנשים שלנו. אנחנו רוצים אותם בחזרה!!! כאן!!! עכשיו!!! אותם ואת כולם. BRING THEM BACK HOME NOW!!!".