דיאן שוורץ, סמסי מזל טוב לאקס המיתולוגי מבית "האח הגדול", נתנאל רודניצקי, שהפך הלילה (חמישי) לאבא טרי יחד עם זוגתו יאנה ארונוב. רודניצקי וזוגתו, שטיפחו הריון מתקדם, התייצבו בחדר לידה וכעבור מספר שעות הגיח לעולם יורש עצר ראשון, בן פעוט, אח לשתי בנותיה של יאנה.

יאנה ארונוב, נתנאל רודניצקי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
יאנה ארונוב, נתנאל רודניצקי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

רודניצקי שיתף על הססטוס החדש שלו כאבא וכתב: "מעולם לא חשבתי או דמיינתי את ההרגשה הזאת, לראות אותך יוצא לאוויר העולם אחרי שעות שלא רצית. נלחמת להישאר שם אבל אחרי שעות ארוכות באת. הגעת לאבא ואמא שלך שמכאן ילוו אותך ויהיו איתך כל החיים. חיכיתי ליום הזה שאהיה אבא ובזכותך אישה יקרה שלי זה קרה. תודה על הזכות , תודה על המתנה הכי יקרה ומרגשת שקיבלתי בחיים". 

בראיון שערכו ב-TMI עם רודניצקי בחודש יולי 2023, דיבר יוצא הריאליטי על ההריון המשמח והמפתיע, שהיה לא מתוכנן: "אני קורא לזה טעות מכוונת. לא נזהרנו אבל אמרנו 'מתי שאלוהים יחליט זה יקרה ויבוא' והוא החליט שזה יבוא עכשיו". עוד סיפר רודניצקי כי בכוונתו ובכוונת ארונוב להתחתן כשיגיע התינוק לעולם: "דיברנו על חתונה מהחודש השני כבר. אני אומר לה 'אנחנו מתחתנים. את יודעת שאת האישה שלי לכל החיים'. כשהגיע הילד זה לא רק נתן לי חתימה ואסמכתא של 'זה מה שקורה', זה גם נורא סידר לי את הקופסה ומסגר אותי".