הזמר איתי לוי עומל בימים אלה על עסקה גדולה עם חברת נדל"ן שתנפח את העו"ש שלו בחצי מיליון שקלים, תמורת זכויות שימוש בשיר "אין לי מקום אחר", כפי שדיווחנו לכם כאן אתמול (רביעי), לראשונה. אלא שבזמן שהחשבון שלו מתמלא, הלב מאידך מתרוקן ואחרי פחות מחודשיים של זוגיות, לוי וזוגתו הצעירה ממנו ב-13 שנים, אור שרביט מפרקים את החבילה כפי שמדווח לראשונה אתר וואלה סלבס. 

איתי לוי (צילום: יח''צ טבע)
איתי לוי (צילום: יח''צ טבע)

למדור נודע כי הפרידה כבר התרחשה לפני מספר שבועות והזוג כבר לא נראו או בילו יחד. חבל כי זה היה נראה רציני כשלוי לקח את שרביט לצפות בו מופיע "בקזבלן  ואף הכיר לה את כל הקולגות מאחורי הקלעים. השניים, הכירו כאמור בחודש אוקטובר 2023 וחודש לאחר מכן כבר פורסם בכל המדורים כי הם נמצאים בתחילתה של זוגיות צמודה. על פי מקורבים, הכירו לוי ושרביט דרך חברים משותפים ואף נצפו יחד בפומבי מספר פעמים. כעת, נראה שהשניים נפרדו באופן סופי.

אור שרביט מתעדת את בן זוגה איתי לוי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אור שרביט מתעדת את בן זוגה איתי לוי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

הזמר עלה לאחרונה לכותרות מספר פעמים, כשרק בשבוע שעבר נודע שהוא ואייל גולן עשו סולחה לאחר שנים של סכסוך מתוקשר. בשבוע שעבר, העלתה דניאל גרינברג, סטורי של גולן כשהוא שר את אחד משיריו של לוי, מה שאותת באופן רשמי כי הריב הגדול מאחוריהם. רני רהב, הגיב באופן רשמי על הדברים כשאמר: ״אכן כך. תקופת אהבה ואחדות בעם ישראל״.

אייל גולן, איתי לוי (צילום: אלוני מור)
אייל גולן, איתי לוי (צילום: אלוני מור)