נת'ניאל בוזוליק הוא כבר לא שם שצריך בדיוק להסביר, ככה זה כשבארבעה חודשים האחרונים, הפכת מכוכב הוליוודי עם קריירה בינלאומית, לאחד המסבירים הלאומיים החזקים ביותר של ישראל במהלך המלחמה הנוכחית. כוכב "יומני הערפד", הצטלם לקמפיין הישראלי הראשון שלו כשהתייצב על הסט של קמפיין הקיץ של "קרולינה למקה", בר רפאלי. בשיחה עם TMI, סיפר בוזוליק על ההחלטה להגיע לישראל ולתמוך בה ללא עוררין, חושף מה הוא גילה על הישראלים שהפתיע אותו וגם, עונה על השאלה המסקרנת - האם יש סיכוי שהוא הולך לעשות עליה למען בת זוגו ליה נגה? צפו:

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

נת'ניאל בוזוליק בראיון ל-TMI (צילום :יח"צ)

זה הקמפיין הישראלי הראשון שלך, למה ספציפית הקמפיין הזה?
"זה כבוד עבורי שזה הקמפיין הראשון שלי כאן. כשאמרתי לאחד החברים שלי שאני הולך להצטלם לקרולינה למקרה הוא אמר לי - 'אה וואו, הגעת כבר לטופ'. זה מרגש מאוד להיות חלק מהקמפיין הזה. ברור גם שכל מה שבר רפאלי לוקחת בו חלק זה מדהים, היא אייקון, היא ממש שמה את ישראל על המפה. 

אתה לא ישראלי ולא נולדת פה, למה החלטת לתמוך ככה בישראל?
"הגעתי לישראל בפעם הראשונה ב-2017 והתאהבתי. התאהבתי במדינה, באנשים, בהיסטוריה. מאז, אני חושב שזה כבר הטיול ה-28 שלי לכאן ואני לא שבע עדיין. אני מרגיש שכל פעם שאני מגיע לכאן, עוד חלק מהלב שלי רוצה להישאר כאן".

ספר לי משהו שלמדת על ישראל בארבעה החודשים האחרונים שלא ידעת לפני.
"חוצפה, וואו לישראלים יש חוצפה. הם ירדפו אחריך, ימצאו את המספר שלך, אם יש להם הזדמנות ליצור קשר איתך הם יעשו את זה. זה די מרשים. אני חייב להחליף את מספר הטלפון שלי כל חודשיים אבל אני חייב לכבד את הקשיחות של הישראלים".

בר רפאלי ונת'ניאל בוזוליק בצילומי קמפיין הקיץ של קרולינה למקה (צילום: לנס הפקות)
בר רפאלי ונת'ניאל בוזוליק בצילומי קמפיין הקיץ של קרולינה למקה (צילום: לנס הפקות)

ראינו שליה נגה טסה עד אוסטרליה לחגוג את הכריסמס איתך ועם המשפחה שלך. נראה שאתם מאוד רציניים.
"כן, היא אדם מדהים, היה לי מזל להכיר אותה. היא הגיעה לאוסטרליה להכיר את אמא שלי והיה לנו קיץ מדהים. היו גם רגעים מזעזעים. היתה סופה ענקית בקווינסלנד ולא היה חשמל למשך ארבעה ימים. היו נחשים ועכבישים ועוד כל מיני דברים. לזכותה יאמר שהיא שרדה את הטיול הזה וכל יום אני מרגיש יותר טוב לצדה".

יש סיכוי שתעשה עליה למען האהבה?
"נראה לגבי זה, זה צעד ענק. זה תמיד היה חלום שלי לבלות עוד זמן במדינה הזאת. האם אני אקרא למקום הזה 'הבית הרשמי שלי'?, זה עדיין לא הוחלט". 

נת'ניאל בוזוליק לקרולינה למקה (צילום: יח''צ)
נת'ניאל בוזוליק לקרולינה למקה (צילום: יח''צ)

בר רפאלי לקרולינה למקה (צילום: לנס הפקות)
בר רפאלי לקרולינה למקה (צילום: לנס הפקות)