השחקנית שירן סנדל, התבקשה ללוות כוכבת רשת ענקית ומפורסמת מאוד שנחתה בישראל על מנת להביע תמיכה וסולידריות בעקבות אירועי השבעה באוקטובר. אם אתם לא בקיאים ברשתות החברתיות, השם שלה לא יאמר לכם הרבה, אבל כוכבת הרשת אריאל רבקה מרטין, הידועה בכינויה "בייבי אריאל", היא אחת הכוכבות הגדולות ביותר שיצאו מהטיקטוק, עם עמוד שמונה כ-34 מיליון עוקבים ועוד 11 מיליון בעמוד האינסטגרם שלה. כעת, נחתה הכוכבת היהודייה בישראל ונסעה לבקר בדרום שחווה זוועות שלא ניתן להעלות אפילו בדימיון. 

שירן סנדל ובייבי אריאל בסיור בדרום (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
שירן סנדל ובייבי אריאל בסיור בדרום (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

סנדל, ששיתפה כבר תיעודים שלה ושל בייבי אריאל מהשטח, הכינה לו"ז מסודר לביקורה, שכלל בין היתר ביקור בקיבוץ בארי והבתים השרופים. בסטורי שהעלתה השחקנית הישראלית, בה היא מצולמת עם האושיה הבינלאומית, כתבה: "היינו בבארי, בתוך הבתים ופתאום זה החזיר אותי לשיחת הטלפון המצמררת לדני קושמרו ותמיר סטיינמן, ממש יכולתי לשמוע אותם צועקים. הסיפורים ששמענו גרמו לי להבין שעדיין אין לנו מושג עד כמה נורא ומבחיל זה באמת היה. אנחנו באמת יודעים רק פסיק ממה שעבר עליהם שם".

בייבי אריאל ושירן סנדל בדרום  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
בייבי אריאל ושירן סנדל בדרום (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

חשוב לציין שנכון לרגע זה, אריאל עדיין לא שיתפה ברשתות החברתיות שלה תיעוד מישראל ומהזוועות שחווינו כאן בדרום, אבל אנחנו לא מודאגים, כי מדובר בכוכבת ששיתפה אינספור תוכן הסברתי בעמוד הטיקטוק שלה מאז שהתחילה המלחמה, באחד מהם אפילו ראיינה את רחל גולדברג-פולין, אמו של הרש שנחטף בשבעה באוקטובר לעזה. 

@babyariel Rachel, thank you for being the strongest voice through this nightmare. The next time we speak, i know Hersh will be sitting right next to you telling his story @Bring Hersh Home ♬ original sound - BabyAriel