רבות דובר על הדמיון החיצוני והקריפי בין אור לוזון הסטייליסטית של הסלבס ובתו של איש העסקים עמוס לוזון, לבין פיינליסטית "הכוכב הבא", אור כהן. רגע לפני הגמר הגדול שייערך הערב (שלישי), פגשה כהן לראשונה את אחותה התאומה מהורים אחרים, והשתיים החליטו להשתעשע בסרטון טיק טוק משותף כשהן מותחת את לא אחר מאשר עמוסי האבא. 

אור כהן (צילום: שי פרנקו)
אור כהן (צילום: שי פרנקו)

אור לוזון (צילום: רפי דלויה)
אור לוזון (צילום: רפי דלויה)

השתיים שלא רק דומות במראה, אלא גם נושאות את אותו השם, החליטו לעשות תרגיל הונאה מבריק לאב המשפחה, שערך שיחת וידאו עם בתו האמיתית, אלא שבמקומה הופיעה על המסך אור כהן (אתם מצליחים לעקוב?). עמוס, כיאה לאיש העסקים החד שהוא, הצליח לזהות די מהר שלא מדובר בבתו האמיתית, אולם בהמשך הוא התייצב בביתה של בתו הסטייליסטית כדי לבחון מקרוב את הגנים הזהים מדי של שתי הבנות.

@orluzon3 היה מצחיק ובעיקר מאד דומה @OR COHEN ♬ original sound - Or Luzon

בסרטון טיקטוק שהעלו השתיים, נראה לוזון האבא כשהוא עומד עם שתי הבנות ומתלוצץ עם כהן: "זאת הבת שלי? יש מצב, אבל את גמדה. גם אמא שלך גמדה?", וזו עונה לו: "תגיד יש מצב אנחנו מגלים פה השתלשלות אירועים?" כעקיצה לכך שהיא יכולה להיות הבת שלו באמת, עמוס ממשיך איתה בקו ההומוריסטי ועונה לה בתמורה: "תראי לי את אמא שלך רגע?".

אור לוזון ואור כהן עם אבא עמוס  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אור לוזון ואור כהן עם אבא עמוס (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

> רב הסלב מרדכי חסידים העניק את סיפרו ״גדולה שימושה״ לראש הממשלה בנימין נתניהו בלשכתו בכנסת. ראש הממשלה אף גרם לרב לחייך ולשמוח שביקש שישימו לו את הספר בלשכתו.

מרדכי חסידים, בנימין נתניהו (צילום: פרטי)
מרדכי חסידים, בנימין נתניהו (צילום: פרטי)