מי שזכתה אמש ב"כוכב הבא לאירוויזיון", עדן גולן שוברת את עמוד האינסטגרם הרשמי של האירוויזיון, ולא תאמינו כמה דגלי פלסטין נצבעו בפיד התחרות העולמית. "תתכונני לקבל אפס נקודות", נכתב שם. העמוד הרשמי של תחרות האירוויזיון העולמי באינסטגרם, עדכן אתמול את 1.3 מיליון מעוקביו ברחבי העולם על זכייתה של עדן גולן בגמר "הכוכב הבא".

"עדן גולן ניצחה בכוכב הבא ותייצג את ישראל באירוויזיון 2024", כך דווח בעמוד הרשמי של התחרות הבינלאומית. עוד לא חלפו תשע שעות מרגע שהפוסט של הנציגה הישראלית עלה לפיד בעמוד הרשמי של התחרות האירופאית, והוא כבר שובר שיאים עם 1.4 מיליון צפיות. זה אחד הפוסטים הכי נצפים שהיו בדף האירוויוזיון  שדיווחו על הנציגים בתחרות השנה. מי שעקף אותנו נציג הולנד עם חמש מיליון צפיות, שהסרטון שלו נמצא כבר חודשיים באוויר. 

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

קטע מביצוע הגמר של עדן גולן (צילום :באדיבות קשת 12)
כמו כן, שלחה עדן גולן הודעה על זכייתה לעוקבים של העמוד: "אני עדן גולן מייצגת את ישראל השנה באירוויזיון ואני ממש מתרגשת לראות את כולכם במאלמו". אם תהיתם כמה דגלי פלסטין ותגובות שנאה ונאצה כיכבו בפוסט של הנציגה הישראלית שלנו, תופתעו לשמוע שאפילו לא אחד, כך שנראה כי ההפקה נערכה מבעוד מועד לרגישות וסיננה תגובות עם מסרים פוליטיים. בין דגלי ישראל וצבעי הכחול לבן שהתנוססו בתגובות, היו שטענו כי הנציגה הישראלית צריכה לפרוש, כי ישראל לא צריכה להשתתף השנה בתחרות האירוויזיון, לצד תגובות כמו "תתכונני לקבל אפס נקודות".