כולם התעסקו אתמול (שלישי), בתקלה בשידור חי שהייתה בגמר הגדול של "הכוכב הבא לאירוויזיון", תקלה שתיכנס לפנתיאון של הריאליטי המוזיקלי, אולם אף אחד לא התעסק בנשיקה של אסי עזר ורן דנקר. האחד מנחה והשני שופט, ואין ביניהם כמובן כל יחסים רומנטיים או זוגיים, כי כל אחד מהם נשוי לאחר וחובק משפחה וילדים עם בן זוגו, אבל זה לא מנע מעזר ודנקר לדגמן מאחורי הקלעים נשיקה רומנטית אחד עם השני. 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Assi Azar‎‏ (@‏‎assiazar‎‏)‎‏

אלא שמסתבר כי העוקבים לא אהבו את מפגן האהבה ביום קשה כזה שבו הכריזו על 30 חטופים מתים ו-20 עם חשש לחייהם. "אולי קצת להצניע את כל השמחה הזאת בערב שבו מודיעים שככל הנראה 20 מהחטופים לא בחיים ועוד עם סיכת החטופים על הבגדים" כתב גולש אחד, ואחרת הוסיפה: "לא מצליחה להבין את החגיגה, הודיעו היום על זוועות עולם עוד חייל נהרג, עשרות חטופים איבדו את חייהם, משהו כאן טיפה מוזר לי, קשה לראות את כל הצהלה הזאת".  

העוקבים נגד הערב החגיגי של הכוכב הבא (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
העוקבים נגד הערב החגיגי של הכוכב הבא (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אולם מלבד ביקורות על צהלה, היו גם אחרים שדווקא דאגו לעתיד הקשר של עזר ובעלו, אלברט אסקולה מחשש שזה לא יקבל בקלות דעת את הנשיקה האולטימטיבית בין שני הגברים הלוהטים. גולשים רבים הציפו את הרשת בתגובות כמו: "אל תתפלא אם אלברט יתנהג אליך כמו יחיא סינוואר", "וואי וואי מה יעשה לך אלברט כשתחזור, מקווה שהספה נוחה", "אם זה היה הפוך, לאלברט לא היית מסכים", "איפה תישן הלילה ?כדאי שתיסע ישר להורים" ו-"צריך ייעוץ משפטי לפני גירושים, דבר איתי".

ישן בספה הלילה? העוקבים מודאגים מהנשיקה של אסי עזר ורן דנקר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ישן בספה הלילה? העוקבים מודאגים מהנשיקה של אסי עזר ורן דנקר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)