למי יש אומץ להתעסק עם אשת התקשורת אופירה אסייג? מסתבר שחוץ מאייל ברקוביץ, יש עוד כמה שלא חוששים ממגישת הטלוויזיה. תקופה פחות חיובית עוברת על אסייג עם הפרידה מהחצי השני שלה ברקוביץ ועם מות הכלב האהוב שלה מסי שגדל בעשור האחרון עם המשפחה. כעת, נראה שישנה עוד תקרית פחות נעימה אליה נקלעה המגישה. אסייג חשפה בציוץ ששיתפה ברשת החברתית ת'רדס כי היא נפלה קורבן לעוקץ כספי, ונשדדה במאות דולרים בעסקאות לא שלה.

אופירה אסייג (צילום: אור גפן)
אופירה אסייג (צילום: אור גפן)

כך הזהירה הכוכבת את העוקבים שלה: ״היזהרו מעקיצות בקניות באינטרנט. פתאום אני מקבלת הודעות על קניות באמצע הלילה. בקיצור עקצו אותי בכמה מאות דולרים ומזל שאני ערב 24/7 , חסמתי את הכרטיס״. בהמשך, הודתה המגישה לחברת האשראי: ״תודה לויזה כאל על השירות המהיר״, וסיימה עם עקיצה ״איזה אומץ יש לגנב״. TMI כאן להוסיף שאכן נדרש חתיכת אומץ לעקוץ את אסייג.

אופירה אסייג על העוקץ שעברה (צילום: צילום מסך)
אופירה אסייג על העוקץ שעברה (צילום: צילום מסך)

אנחנו רק שמחים אגב שאסייג גילתה את העוקץ בזמן, מכיוון שבקרוב היא תיאלץ להוציא המון כסף על חגיגת הענק שהיא מתכננת לערוך לבנה אריאל בחודש אפריל הקרוב. כפי שפורסם אתמול (שלישי), מתכננת אסייג אירוע מפואר מאוד לבנה, שיכלול כ-500 מוזמנים וייערך במסעדה מפוארת בתל אביב. באירוע עצמו יופיעו רן דנקר ויגל אושרי ונכון לעכשיו, הם חלק מהרשימה. אם תהיתם, נכון לרגעים אלו, ברקוביץ׳ לא נמצא ברשימת האורחים המוזמנים.

הופקד על החלק האמנותי. רן דנקר (צילום: גדי סיירה)
הופקד על החלק האמנותי. רן דנקר (צילום: גדי סיירה)