לאחר שנפרדה מבן הזוג השנוי במחלוקת אוהד בוזגלו, טל הרוש נמצאת בשלבים מתקדמים למיונים ל"האח הגדול". לליאורה נודע גם כי גם אקסית נוספת, מריה, קיבלה פנייה מהמלהקים להיכנס, כנראה במטרה ליצור חיכוך בין השתיים.

אוהד בוזגלו, המשפחה בכל הערוצים האפשריים?
“מריה היא אקסית שלי והייתה בינינו אהבה גדולה. טל היא חברה טובה מאוד, ואנחנו מאוד קרובים. שתי נשים שונות מאוד באופי. קשה לי מאוד להאמין שמריה תיכנס, אבל אם כן יהיה מעניין מאוד".

מרשת, זכיינית “האח הגדול", נמסר בתגובה: ״רבים נבחנים באודישנים לעונה הבאה של 'האח הגדול', שנמצאים בימים אלו בעיצומם, ואנו מזמינים את כולם להירשם״.

אוהד בוזגלו ובת זוגו מריה (צילום: אור גפן)
אוהד בוזגלו ובת זוגו מריה (צילום: אור גפן)

- פרופ' גד קינר הוא חוקר מוכר באוניברסיטת ת"א. בלילות הוא משחק בתיאטרון, בסרטים ובסדרות (“אלכס חולה אהבה", “איסט סייד", “דיזנגוף 99" ועוד). לכן להשקת ספרו החדש ב"בית היוצר", “היונה משתוקקת למבול", הגיעו בשישי האחרון, מלבד פרופסורים, גם שחקנים ואנשי תיאטרון, משוררים וסופרים. בין הנוכחים היה אפשר למצוא את מיכל סנונית, המשורר מירון איזקסון, מאיה ערד־יסעור ועוד.

פרופ' קינר, ממה אתה נהנה יותר, מהמחקר בימים או מהמשחק בלילות?
“אין כמו התיאטרון! אני מאוד אוהב ללמד, אני אוהב את העיסוק והמחקר האינטלקטואלי, אם כי גם בזה יש משחק ותפקיד, אבל רק על הבמה - דרך מסיכת הדמות והמפגש עם הקהל - אני פוגש את 'האני' האמיתי שלי. לקראת שיעור אני מתלבש ומתענב, אבל לקראת הצגה אני מתפשט, מטאפורית, חושף את הקישקעס. אין כיף גדול מזה".

פרופ' גד קינר (צילום: פוריאל נצר-אל)
פרופ' גד קינר (צילום: פוריאל נצר-אל)