אם אתם חושבים שהבעיות בין הזמר אושר כהן ובת הזוג, עכשיו לשעבר, סהר נועם, שנפרדו בסערת אינסטגרם ותקשורת, צצו רק עכשיו, אז טעיתם. לליאורה התברר שהשניים, שהפכו לזוג לפני כארבע שנים, ידעו גם מדרון רציני ביחסים בעבר. השניים, כזכור, רק התארסו לפני כחודשיים, ותאריך החתונה, שהתבטלה כמובן, נקבע ל־28 בחודש.

עופר מנחם בשם אושר כהן, תגיב בבקשה.
“אושר כהן מתרכז כרגע בשחרור אלבום ה־EP המסקרן ובשלושה מופעי 360 בהיכל מנורה מבטחים, שאליהם כל הכרטיסים נמכרו בתוך שעות ספורות. כל שאר גיבובי השקרים וההמצאות בתקשורת אינם ראויים לתגובה".

אושר כהן (צילום: שי כהן־ארבל)
אושר כהן (צילום: שי כהן־ארבל)

מותג חטיפי הילדים "פוף" יצא בקמפיין הומוריסטי ומאתגר עם נבחרת צעירה של משפיענים המככבים בטיקטוק, תחת הסלוגן “משחקי הפוף", בכיכובם של דילן דרור, לרה גרינססאמילי מדואל ונתן זרקה.

דילן דרור, קרין שהין (צילום: יחצ)
דילן דרור, קרין שהין (צילום: יחצ)

דביר אינדיג, מנכ"ל חברת בריקסטון, מציין בימים אלו שמונה שנים לפתיחת מתחם הכספות הפרטי הראשון בישראל בת"א ויוזם פתיחת מתחם כספות אוטומטי ראשון בישראל שיפעל באמצעות רובוטים, ובהשקעה של 5 מיליון שקל.

דביר אינדיג (צילום: מורגן ביטן)
דביר אינדיג (צילום: מורגן ביטן)

שף הלחם רונן וינשטיין נרתם השבוע לערוך סדנה חווייתית לאפיית לחם לנשים שהחלימו מסרטן השד ומסייעות בהתנדבות לנשים שזה עתה חלו, במסגרת "יד להחלמה" של האגודה למלחמה בסרטן. לפי וינשטיין, שבעצמו מתמודד עם מחלת הסרטן ונאבק בימים אלו במיאלומה נפוצה, “ללחם יש כוח מרפא, ועצם היצירה והעשייה מעלה חיוך על פנינו". רק בריאות.

רונן וינשטיין (צילום: האגודה למלחמה בסרטן)
רונן וינשטיין (צילום: האגודה למלחמה בסרטן)