כוכבות "האח הגדול" טליה עובדיה וגל גברעם, שהשתתפו בכנס המשפיעניות בניו יורק בשבוע שעבר, המשיכו יחד את הטיול ליעד הבא - טיול בנות במקסיקו. אממה, התוכניות השתבשו ברגע והחופשה הפכה לסיוט כשעובדיה חשה ברע, וסבלה מחום גבוה. גברעם טיפלה בה במסירות אך מצבה של עובדיה המשיך להחמיר. רופא הוזעק לחדרן וטליה עברה סדרת בדיקות, הכוללות בדיקות דם ובדיקת קורונה. כמו כן, היא קיבלה אינפוזיה של נוזלים ואנטיביוטיקה לוריד.

טליה עובדיה (צילום: שוקה כהן)
טליה עובדיה (צילום: שוקה כהן)

בסדרת סטוריז שהעלתה חברתה גברעם, היא כתבה על התקרית: "טליונה הרגישה לא טוב, זאק הזמין לה רופא בדחיפות ותוך ארבעים דקות ודוקטור ברנרדו הגיע אלינו. עשרה את הבדיקות שצריך, בדיקות קורונה ולקח לחץ דם וחום (היה לי קצת מלחיץ), אבל טליה הכי גיבורה שיש.  מצבה של הכוכבת כעת משתפר והיא צפויה מחר לחזור ארצה יחד עם גברעם אל חיק ארוסה שחף רז. שיהיה רק בריאות!

רופא בודק את טליה עובדיה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
רופא בודק את טליה עובדיה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

כזכור, בעוד כחודשיים אמורה עובדיה להינשא לרז בתאריך ה-16 באפריל. החתונה תערך באולם האירועים ה"לאגו" בראשון לציון ולצורך האירוע המרגש, שחף וטליה סגרו את שלושת האולמות במקום. אלא שעובדיה לא מתעסקת רק בהכנות לחתונתה אלא גם בתביעת ענק, לאחר שהחליטה לתבוע חברת איפור שהפכה אותה לפרזנטורית של מוצריה - מבלי ידיעתה ואישורה, ובכך פגעה לה בקמפיינים אחרים בהכנסה. 

גל גברעם, טליה עובדיה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
גל גברעם, טליה עובדיה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)