נטלי דדון לא נשארה אדישה להתכתבות המזעזעת שנחשפה ברשתות החברתיות בין שתי האימהות, כשאחת לא הסכימה שבתה של השנייה תגיע ליום הולדתה של בתה, מאחר והיא מביאה מתנה בשווי 50 ש"ח בלבד ואוכלת כמו "חזירה", כך נכתב בהודעה. דדון השיגה את הנייד של האמא של הילדה שלא הוזמנה למסיבת יום הולדת, רק בגלל שמביאה מתנות בשווי 50 שקלים, ושיתפה את השיחה שנערכה ביניהן.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

"יצאתי מהשיחה עם האמא הבריאה מלאת השראה. כולם רוצים לעטוף אותה ולעזור ושאלתי איך אפשר לעזור, איך אפשר לשמח אתכם ומה היא עונה לי? 'לא נטלי חכי רגע, אני לא רוצה שהילדה תחשוב ותרגיש שבגלל פרסום הפוסט שגם ממנו נלחצתי פתאום מביאים לה הכל ויש לה, לא רוצה שזה יהיה אישיו שישבש את הילדה'", סיפרה דדון עד כמה התפלאה מתשובתה.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Nataly Dadon‎‏ (@‏‎natalydadon‎‏)‎‏

עוד הוסיפה דדון: "איזה הגיון בריא ואיזו צניעות. אני מורידה בפניה את הכובע וחושבת שאין חושך שלא בא להציף אור והאישה הזאת כולה אור לילדים שלה, אנחנו לא נותנים יד לדברים האלה, ולך אמא יקרה זכית במעריצה, אני מעריצה שלך, את אחת לדור ואת כל כך עשירה והילדים שלך זכו". לא רק דדון הגיבה לאירוע המצער, אלא גם הדוגמנית בר רפאלי, שכתבה בין היתר לאמא הפוגענית: "את צריכה להתבייש בעצמך. את עושה את זה מטוב לב? חצופה, אני לא מאמינה שיש ילדים שיסתובבו בעולם עם ערכים האלו.

''הילדה שלך לא רצויה'', שיחת הווצאפ בין שתי האימהות (צילום: רשתות חברתיות)
''הילדה שלך לא רצויה'', שיחת הווצאפ בין שתי האימהות (צילום: רשתות חברתיות)