משלחת כוכבות ריאליטי וידועניות חזרו ארצה משבוע מסע הסברה ומנהיגות בניו יורק שארגנו שרון אדם, אמו של הזמר המצליח עומר אדם, וברכה שילת באמצעות אשת היח"צ אורית שרף, במהלכו ביקרו באוניברסיטאות, פגשו את מזכ"ל האום, עמדו עם תמונות החטופים ברחבי ניו יורק וערכו הסברה לישראל בימי מלחמה. בין המשפיעניות שתרמו את זמנן לאירוע החשוב, בלטו עינב בובליל, יובל מעתוק, נטלי דדון, עדן סבן, חן זנדר, שר פיטנס, אורין ג'ולי, טליה עובדיה, גל גברעם, אור שפיץ, רותם חג׳ג׳, נוי אייזן, ספיר קשתי ואחרות.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

משלחת המשפיעניות בשדה התעופה בדרך לניו יורק  (צילום: אור גפן)
משלחת המשפיעניות בשדה התעופה בדרך לניו יורק (צילום: אור גפן)

הראנו לכם לא מעט תיעודים של הידעוניות מאותו שבוע ההסברה וכולן נראו בתמונות שיצאו מחוברות יחד כקבוצה מאוחדת ומפרגנת אחת לשנייה, כך גם היה נראה בשדה התעופה רגע לפני שיצאו למסע המנהיגות המשותף. אלא של-TMI נודע בבלעדיות כי לא ככה היו פני הדברים ומתח רב שרר בין הבנות, כזה מתח שהן בחרו לבלות בנפרד בערבים, למעט באירועים שארגנו מטעם המסע. כמו כן התפצלו הבנות לקבוצות - הקבוצה של נטלי דדון, שר פיטנס רותם חג'ג', אור שפיץ ושות׳, לבין הקבוצה השנייה של יובל מעתוק, סנה סוקול ועדן סבן, לעומתן עינב בובליל שמרה קצת יותר על ריחוק מכולן, כך על פי מקורבים.

משלחת המשפיעניות לניו יורק  (צילום: אור גפן)
משלחת המשפיעניות לניו יורק (צילום: אור גפן)

המקור מסר בנוסף: ״כשהבנות נפגשו לאירועים שלשמם יצאו למסע, היו חיוכים מזוייפים, אבל בשנייה שהסתובבו, כל אחת טינפה על האחרת מאחורי הגב, הן לא סבלו אחת את השנייה, היה שם חרבו ודרבו של עקיצות וטינופת שיש בין נשים״.

משלחת המשפיעניות לניו יורק  (צילום: אור גפן)
משלחת המשפיעניות לניו יורק (צילום: אור גפן)