מעיין אדם, שאיבדה את אחותה מפל אדם, שנרצחה במסיבה בנובה בשבעה באוקטובר, עלתה בשבת האחרונה לקבר אחותה. רגע לפני שהשיקה את האתר החדש, מעיין רצתה לפתוח את היום ליד קבר אחותה לקבל ממנה ברכה לקראת התחלה חדשה. אלא שכאמור היות שהיה יום שבת, מגישת הטלוויזיה ואושיית הרשת גילתה כי שער בית הקברות סגור בפניה. אדם זעמה בסטורי באינסטגרם, ואמרה: "זה המקום שרציתי להיות בו, לקבל את הברכה, לדבר איתה לפני והשער היה סגור״.

מעיין ומפל אדם (צילום: מתוך אינסטגרם)
מעיין ומפל אדם (צילום: מתוך אינסטגרם)

לאחר מכן שאלה את העוקבות שלה: ״אתן ידעתן שבית קברות סגור בשבת?״ והמשיכה להסביר את המקרה הרגיש: ״אני מבינה שזה מקום דתי, אבל לא מתבצע פה שום פעולה, אסור להיות באבל בשבת? אני בסה"כ הולכת ויושבת לידה וזה מכעיס אותי. אין לי גישה לקבר של אחותי בשבת. אם אני לא שומרת שבת, אם זה היום שיש לו בו הכי הרבה זמן לבוא לשבת, להיות, לדבר?״ אמרה.

מפל אדם ז''ל, יונה אדם, מעיין אדם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מפל אדם ז''ל, יונה אדם, מעיין אדם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

עוד דיברה אדם על הרגשות הקשים שעולים בה בעקבות המקרה: ״זה לא סבבה שאני לא יכולה להגיע לקבר של אחותי. זה מטורף שמישהו נועל לי את הגישה לקבר של אחותי מה זה מקום שלו? זה שייך למישהו? זה שלי ומישהו אחר אומר לנו לא. חייה ותן לחיות, אתם לא רוצים להגיע בשבת לבית קברות אל תגיעו, מי שרוצה להגיע שיוכל להגיע אין חילול שבת אין כלום, אפשר לכבד, באיז זכות מישהו נועל״. כמו כן העוקבים מיהרו לעדכן את מעיין שגם לא נכנסים לבית קברות בהריון והיא הבהירה "זה לא ריאלי".

מעיין אדם (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
מעיין אדם (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)