שמונה חודשים לאחר שנפרדה מבן זוגה בשנתיים האחרונות, הדוגמן תומר טליאס, ניבר מדר נמצאת בזוגיות טרייה ומסקרנת מעבר לים. הדוגמנית הישראלית שארזה פקלאות ומתגוררת בחודשים האחרונים בלונדון לטובת תחזוק הקריירה הבינלאומית שלה, נמצאת בתחילתה של זוגיות חדשה עם ניר מימון, בנו של המיליארדר וטייקון הגז הישראלי קובי מימון

ניבר מדר (צילום: שי כהן ארבל)
ניבר מדר (צילום: שי כהן ארבל)

מימון בן ה-28 מתגורר בברלין, והשניים מבלים יחד לאחרונה בגרמניה ובוחנים את הקשר. אם שמו של מימון מצלצל לכם מוכר, לא טעיתם, כי הבחור הצעיר עלה לכותרות לאחר שנתפס מבלה בחברתו של יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, במועדון חשפנות משם נחשפו הקלטות שהסעירו את המדינה בשנת 2018 ובמהלכן אמר נתניהו למימון: "אבא שלי סידר לך עכשיו 20 מיליארד דולר. הצגה, אתה לא יכול לפרגן לי ב400 שקל?".

יאיר נתניהו (צילום: אבשלום ששוני)
יאיר נתניהו (צילום: אבשלום ששוני)

נתניהו הבן עלה ביממה האחרונה לכותרות ברחבי העולם לאחר שתיעוד שלו מדירת יוקרה במגדלים במיאמי הופץ בדיילי מייל הבריטי. הדירה המדוברת נאמדת בכ-5,000 דולר לחודש ונתניהו הבן נתפס משחק במשקי מציאות מדומה כשהוא זוכה לכותרת ביקורתית מאוד מצד הדיילי מייל: "מאבטחי שב"כ מגנים על יאיר נתניהו בן ה-32 בן השליט בדירת היוקרה במיאמי, בזמן שמאות אלפי בני גילו ומדינתו מסכנים את חייהם במלחמה אכזרית, נגד חמאס בעזה".